אין גבול לאכזריות: דאעש הטביע למוות חשודים בריגול

נראה כי ארגון הטרור האכזרי דאעש "מתעלה" על עצמו כל פעם מחדש בשיטות הרצח שלו. בסרטון חדש, נראים לוחמי הארגון מטביעים למוות מספר חשודים בעבירות ריגול (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון)

ארגון הטרור הרצחני דאעש ידוע בהוצאות להורג המחרידות שלו. הוא כבר הוציא להורג אזרחים בעיראק בשיטות שונות ומשונות, כל אחת מזוויעה יותר מחברתה. אלא שנראה שהפעם הארגון התעלה על עצמו - ולא לטובה, וסיפק הוצאה להורג, מתועדת מכל זווית אפשרית, אכזרית ושטנית במיוחד.

אנשי הארגון העלו לרשת סרטון בו נראים אסירים מוצאים להורג בשלוש שיטות שונות - טביעה, ירי טיל אר.פי.גי. ועריפת ראשים על ידי פצצה המחוברת לצוואר (מטבע הדברים החלטנו לחסוך מכם את סרטון הזוועה).

בהוצאה להורג הראשונה, שצולמה בעיר מוסול - מעוז דאעש בעיראק - נראים אנשי הארגון מכניסים אסירים אל רכב, נועלים את הדלתות ומפוצצים אותו באמצעות ירי של טיל אר. פי.גי.. לאחר מכן נראים אנשי הארגון מוציאים להורג מספר אסירים באמצעות טביעה. אנשי הארגון נראים מכניסים מספר אסירים אל כלוב מחובר למנוף, באמצעותו הורידו את הכלוב אל בריכה.

הכלוב עצמו רושת במצלמות בכדי לתעד את הרגעים בהם האסירים נאבקים על חייהם ועל טיפת אוויר לנשימה. לאחר מכן הכלוב מועלה אל מחוץ למים והאסירים נראים כשהם ללא רוח חיים. בסיום הסרטון, אנשי דאעש נראים מוציאים להורג שורה של אסירים באמצעות פצצה שחוברה לצוואר של כל אחד מהאסירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר