טורקיה מאשרת: חידשנו את המגעים לפיוס מול ישראל

שר החוץ של טורקיה מבלוט צ'בושואלו אישר היום את הפרסומים מתחילת השבוע לפיהם טורקיה וישראל חידשו בתקופה האחרונה את המגעים בין המדינות לקראת הסכם פיוס (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
דגל טורקיה (שאטרסטוק)

שר החוץ של טורקיה מבלוט צ'בושואלו אישר היום את הפרסומים מתחילת השבוע לפיהם טורקיה וישראל חידשו את המגעים ביניהן. עם זאת, צ'בושואלו הבהיר כי עד כה לא הושג כל סיכום בין המדינות בעקבות המגעים. זה האישור הרשמי הראשון לדיווחים על חידוש המגעים בין המדינות, במשרד החוץ הישראלי סירבו עד כה לאשר את הדיווח באופן רשמי.

לפי הדיווח בתחילת השבוע, לאחר הפסקה של כשנה במגעים בין ישראל לטורקיה חודשו המגעים בין שתי המדינות במטרה להגיע להסכם פיוס שישביע את רצון שני הצדדים. בין היתר דווח כי מנכ"ל משרד החוץ, דורי גולד, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, יצא בחשאי לרומא ופגש שם היום את מקבילו הטורקי, פרידון סינירלולו.

דורי גולד, מנכ"ל משרד החוץ ומקורב לנתניהו (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

על פי הדיווחים, גולד לא עידכן את היועץ לביטחון לאומי יוסי כהן בדבר נסיעתו ופגישתו עם מקבילו הטורקי. הפגישה מגיעה שבועות בודדים לאחר הבחירות בטורקיה, בהן נכשל הנשיא רג'יפ טאיפ ארדואן בנסיון להשיג רוב בפרלמנט שיאפשר לו לשנות את החוקה במדינה, כך שסמכויות נרחבות יופקדו בידיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר