הלינץ' בפצועים הסורים: שלושה חשודים נוספים נעצרו

כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול פשטו הלילה על כפרי הדרוזים בגולן ועצרו שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות בלינץ' בשני הפצועים הסורים באמבולנס הצבאי (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האמבולנס שעבר לינץ' (צילום: אביהו שפירא - ynet)

הלינץ' בפצועים הסורים: שלושה חשודים נוספים נעצרו הלילה (חמישי) בחשד למעורבות בלינץ' בשני הפצועים הסורים שהועברו לטיפול בישראל באמבולנס צבאי והריגתו של אחד מהם.

כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול פשטו הלילה על כפרי הדרוזים בגולן ועצרו את שלושת החשודים שמצטרפים לתשעת החשודים שנעצרו אמש בחשד למעורבות בלינץ'.

המשטרה בודקת האם חלק מהעצורים נטלו חלק גם בתקיפת האמבולנס הצבאי בחורפיש מספר שעות לפני הלינץ'.

התחקיר הראשוני של צה"ל הוביל לבדיקה האם חייל העביר מידע לתושבים במג'דל שמס על העברת הפצועים המתוכננת וכך אפשר להם לארוב לאמבולנס ולתקוף את הפצועים.

הדרוזים ערכו מארב לאמבולנס שנאלץ בעקובת כך לשנות את כיוון הנסיעה וניסה להימלט דרך נווה אטי"ב שם עצרו החיילים כדי לטפל בפצועים ולהזמין אמבולנס חלופי ובשלב זה הותקפו בידי ההמון. החיילים הגנו בגופם על הפצועים ומנעו טבח.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם ראשי הדרוזים כדי הרלגיע את הרוחות הסוערות ואמר כי "הבנים שלכם, של כולנו, משרתים ונלחמים בצה"ל ומגנים על המדינה. כולנו שומרי חוק ואזרחים נאמנים ואם מישהו חורג מהכללים הללו ולוקח את החוק לידיים, חובתנו לגנות את זה ולוודא שפורעי החוק לא יהפכו לנורמה".

"חשוב במיוחד למנוע פגיעה בחיילי צה"ל או בביצוע המשימות שלהם", הוסיף נתניהו, "הצלחנו לשמור את ישראל מחוץ לאנכיה שמתרחשת סביבנו כי ידענו לתחום את הדברים ולפעול בתבונה. אני מוקיר את העדה ואת תרומתה למדינה בכלל ולביטחון המדינה בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר