הלנת המת

שוב: הדין בבג"ץ על נתיחת גופת נתנאל ואנונו - מתעכב

שוב מתעכב הדיון בבג"ץ בתביעת המשטרה לנתח את גופתו של הילד נתנאל יהודה ואנונו ז"ל שטבע בבריכה ביום שלישי. הסיבה: "החוקרים לא יכולים להגיע יותר מוקדם". עד כה טרם נקבע מועד להלוויה, לאחר שהמועד שנקבע אמש בוטל ברגע האחרון. העו"ד: "אין כל סיבה לנתיחה כאשר ברור לגמרי שהוא טבע. כמעט מעולם ילד שטבע לא נותח" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתנאל יהודה ואנונו ז"ל (צילום: מתוך ynet)

השערורייה נמשכת: משפחתו של הילד נתנאל יהודה ואנונו ז"ל, שטבע ביום שלישי, בבריכה בחצור הגלילית, לא תוכל לקבור את בנה בשעות הקרובות.

בצהרים צפוי להתקיים הדיון בבג"ץ בתביעת המשטרה לבצע לגופה ניתוח פתולוגי. הדיון היה אמור להתקיים בשעה 11:00 אך הוא טרם התחיל ומתעכב. לטענת העו"ד הוא נדחה לשעה 12:00, אך במשטרה אומרים כי הדיון ב-11:00 והעיכוב פרוצדוראלי מצד בית המשפט.

ל"כיכר השבת" נודע כי סיבת הדחייה, היא משום שהמשטרה מעוניינת שהחוקרים העוסקים בתיק יופיעו בפני בית המשפט, ואלה אינם יכולים להופיע מוקדם יותר.

בקרב המשפחה הרוחות סוערות. פרקליט המשפחה, עו"ד דרור שוסהיים, אמר ל"כיכר השבת" כי "אין כל סיבה לנתיחה כאשר ברור לגמרי שהוא טבע. כמעט מעולם ילד שטבע בבריכה לא נותח".

לדבריו, "בממצאים שיש כרגע למכון לרפואה משפטית אפשר כבר לקבוע בוודאות את סיבת המוות. סיבת המוות לא רלוונטית כרגע לשום דבר".

אתמול האריך בית משפט השלום בקריית שמונה את מעצרו של דודו גואטה, המציל בבריכה בחצור הגלילית, בה טבע למוות הילד, בן ה-12 מבית שמש. במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי תלמידי בית הספר "נווה צבי" מבית שמש שיצאו אתמול לטיול לא החזיקו באישור כניסה למים.

המשטרה טענה בדיון כי הבריכה נפתחה במיוחד עבור התלמידים כאשר הילד שטבע התגלה בקרקעית הבריכה רק כאשר המציל ביקש להוציא את הילדים. המציל טען מנגד כי הבריכה הייתה ריקה מאדם והוא אף הפעיל את הרובוט שמנקה את המים כשלאחר מכן נודע לו כי נפל ילד לתוך המים. נציג המשטרה טען כי המציל לא עמד בתנאי הרישוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר