מאבק על הצניעות בכפר חב"ד

הרב אשכנזי: "לא חסרים סביבנו מקרים של גירושין"

הרב מאיר אשכנזי, רבו של כפר חב"ד, כינס את תושבי הכפר לאסיפת חיזוק והציג שורת תקנות צניעות • בתקנות: נשים לא יוצאות מהבית בלי פאה, חצאית חייבת לכסות את הברך גם במצב של ישיבה ונשים לא הולכות בלי גרביים" • הרב תקף את החברות בקבוצות הוואטסאפ והזהיר: "יכולה להרוס לך את חיי הנישואין" (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב מאיר אשכנזי (צילום: מאיר דהן, COL)

רבו של כפר חב"ד, הרב מאיר אשכנזי, כינס את תושבי הכפר לאסיפת חיזוק בבית הכנסת המרכזי "בית מנחם" בכפר והציג שורת תקנות צניעות.

"האם אתה רוצה לשמור על התא המשפחתי שלך או שאתה רוצה לקלקל אותו?", אמר הרב אכשנזי בדבריו, "מה אתה חושב שאלו סביבך הם מל"ו צדיקים, אין להם יצר הרע כי כמו שכתוב בתניא".

הרב אשכנזי המשיך ואמר: "כשאתה נוסע לטייל יחד עם עוד כמה זוגות צעירים מהחברים שלך, אתה לא רואה ומבין שהדבר הזה יהרוס לך את חיי הנישואין? לא מספיק בעיות בשלום בית? אתה רואה את זה, לא חסרים מקרים של גירושין בגלל בעיות של ערך הצניעות. לא מספיק מקרים של גירושין אתה רואה סביבך?".

הרב התייחס בדבריו גם לקבוצות הוואטסאפ ואמר: "למה אתה מאפשר את זה לאנשים הכי קרובים אליך והכי יקרים לך, למה אתה מאפשר לאשה שלך להכניס את עצמה לניסיונות, אתה לא מבין שחברות בקבוצת וואטסאפ של זוגות צעירים שהם לא מאותה משפחה יכולה להרוס לך את חיי הנישואין?".

"ואני ישאל עוד למה אתה מכניס את הבת שלך לניסיונות? אתה יודע שאחר כך לא תישן בלילה לאחר שהיא תתחיל לצאת בלילות, אתה ואשתך לא תרדמו בלילה בגלל בגלל הדאגה", התריע רבו של הכפר.

"אדם זקוק לגבולות ואוהב גבולות", הסביר הרב, "ילד שמאפשרים לו לבזבז זמן בגלישה באינטרנט, ילד שמאפשרים לו להתכתב בוואטסאפ ולראות מראות אסורות, מוכרחים להכניס כאן תקנות".

בין התקנות שהציג הרב אשכנזי: "נשים לא יוצאות מהבית בלי פאה נקודה! לא משנה לאן וחצאית חייבת לכסות את הברך גם במצב של ישיבה נקודה. הכפר הוא לא שלי ולא שלך, הכפר שייך לרבי. נשים לא הולכות בלי גרביים נקודה. שלא יראו להן את הרגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר