המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים יקרים, להתרחק מהתבוללות, שתיה חריפה, סמים והימורים. מי שמתגייר צריך לעבור גיור לפי ההלכה בדיוק. המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי (יהדות, מסרים שבועיים)

(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, הוא מנהיג את העולם, הוא מכוון את העולם, והעולם הזה הוא פרטי שלו. הוא ברא את העולם ואותנו לכבודו, ויכוון את העולם בדרך הטובה והנכונה - לטובתנו. וכל ארץ ומדינה שרוצה ברעת ישראל או לקחת חלקים מארץ ישראל - בורא עולם ייפגע בה קשות. בורא עולם ישמיד כל ארץ, מדינה או אדם שרוצים לקחת חלק ממדינת ישראל ולתת לגויים.

רמת הגולן לא תיפרד מארץ ישראל ולא ייקחו ממנה חלקים, כי:

סוריה נמחקת ונמחקת ואין חזרה. לא תקום סוריה עוד, היא מתמוטטת ובקרוב מאוד לא יישאר זֵכֶר מסוריה ולא זֵכֶר של זרע הסורים בסוריה – הרע מכלה את עצמו. כל מי שפגע בישראל בעבר או פוגע בישראל בהווה - חוטף מכות קשות מריבונו של עולם. גוש קטיף שגזלו ממדינת ישראל, הוא לא פתח לקחת עוד חלקים חס ושלום.

ממשלת ישראל תיזהרו, תיזהרו מלהכניס פליטים לרמת הגולן – זה מסוכן ביותר. אם חס ושלום יכניסו פליטים, יהיה תוהו ובוהו בגבולות ישראל, זה יהיה חמור מאוד וסכנה גדולה! שלא תגידו שלא הוזהרתם.

חמאס צוחק על כולם, הם כביכול רוצים שלום ורגיעה ונמצאים, כאילו בריב עם אבו מאזן - הכל תרגיל אחד מלוכלך, הם שקרנים, נוכלים ורמאים! במבצע צוק איתן, צבא-הגנה-לישראל נתן בהם מכה קשה ביותר. לבנות מנהרות חדשות, לאגור נשק ותחמושת ולהכשיר חיילים חדשים, זה לוקח לפחות כמה שנים, אז הם רוצים להרוויח זמן, כדי שצה"ל יהיה תמים וממשלת ישראל תהיה תמימה, הם כביכול כל כך 'אוהבים' את השלום - מטרתם לכבוש ולמחוק את מדינת ישראל, לזרוק אותנו לים או לעשות אותנו, חס ושלום, עבדים שלהם. אף מדינה בעולם לא תקבל יהודים. בזמן חורבן בית המקדש בורא עולם גירש את היהודים מארץ ישראל ודאג אז שיקבלו אותם, היום בורא עולם מבקש מכל היהודים לעלות לארץ ישראל. לכן לא להאמין לחמאס, לפלסטינאים, לג'יהאד ולא לכל כנופיה מוסלמית חדשה שקמה נגד ארץ ישראל.

דאע"ש יגמור את כל מנהיגי החמאס, הפלסטינאים, נסראללה וחיזבאללה ועוד היד נטויה. הורגים מהם 100 - נולדים 1000.

חיילי צבא-הגנה-לישראל תשמרו על עצמכם! לא להאמין לאף גוי ולא להאמין לגויים ברמת הגולן.

מרצועת עזה שולחים פה ושם טילים לישראל כדי שיחזרו בתשובה, כדי שאדם לא יסמוך על כוחו ושלא יגיד 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את החַיִל הזה'.

בסביבות ירושלים ובגדה המערבית יש קנוניות של חמאס, צה"ל צריך לשלוח לשם שוטרים וחיילים מוסווים, כדי לגלות את הקנוניות.

לא לחינם כתוב בתורה "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" - יהודים יקרים, אל תהיו תמימי דעת ואל תאמינו לאף גוי - אין להם נשמה ומי שאין לו נשמה יכול להתהפך כמו אריה רעב. אין אמונה בגויים, יש להם תעודת זהות ישראלית כחולה, והם ערבים. אל תהיו תמימים, חלק גדול מהם הם המסוכנים ביותר. יהודי תמים ריחם עליהם - רצחו אותו ואת השני פצעו.

הערבים במדינת ישראל מדברים בפרהסיה, שהם רוצים מדינה פלסטינאית כדי לתת אותה לערבים מסביב למדינת ישראל! יהודים, תקשיבו טוב מה הם אומרים: הם רוצים מדינה פלסטינאית לערבים סביב ישראל - לא בשבילם!

במצרים לבה רותחת ועוד מעט תתפרץ, הם נלחמים ביניהם בשקט.

איראן ממשיכה בייצור עשרה טילי אטום בשקט בשקט, הם עובדים 24 שעות. הם פוחדים פחד מוות ממדינת ישראל, כי יודעים שהקדוש-ברוך-הוא בחר ביהודים.

חיזבאללה ונסראללה - אין מי שיתמוך בהם. כל משלוח מאיראן או ממקום אחר, לוקחים דאע"ש או המורדים, ואם הצליחו המשלוחים לעבור את דאע"ש והמורדים - צה"ל מפוצץ אותם! אין שום סיכוי שתגיע אליהם תחמושת.

תורכיה נמצאת במהפכה וארדואן חושש לחייו, דאע"ש בגבולות תורכיה.

בעיראק מגדל בבל, אין תקנה והשלטון נפל. דאע"ש וקבוצות אחרות חוגגים.

בירדן הפליטים ממשיכים לחנוק אותה ותמשיך להיחנק עד שתפסיק לנשום. מלך ירדן כמו חותמת גומי.

צרפת - שר החוץ הצרפתי רוצה לעשות תרגיל מכוער. צרפת רוצה כביכול 'להתערב למען השלום' במזרח התיכון, כדי שיהיה להם שלום מהמוסלמים בארצם. המוסלמים בצרפת מציקים ליהודים ולא יפסיקו להציק. אחרי שאחרון היהודים יברח מצרפת לישראל - הם יציקו לצרפתים עצמם. לכן שר החוץ הצרפתי רוצה לבוא לישראל - לטובת עצמם לא לטובת ישראל. לא יעזור להם כלום, צרפת על הכוונת ובורא עולם יפגע בה קשות!

ארצות הברית דיברה על גזענות במדינת ישראל - בורא עולם אל-נקמות משלם להם מידה כנגד מידה ונותן להם להתעסק כל היום בגזענות.

רוסיה מאיימת עם כל הנשק שלה, מראה לעולם את כוחה ומראה ש'יכולה על כולם' - שיפסיקו לאיים. בורא עולם בנשיפה אחת מעלים מדינות מעל פני כדור הארץ!

האנטישמיות בעולם מתגברת נגד היהודים בצורה מפחידה ומחרידה. שבעה מיליארד בני אדם בעולם נגד היהודים. האנטישמיות בעולם תיפסק רק כשכל היהודים יגיעו לארץ.

אסונות טבע: אש וחום, קור וגשם, שלגים ורוחות, סופות ורעידות אדמה ימשיכו להתגבר ויהיו קשים ביותר. יימשכו הסיבוכים והסכסוכים בעולם, מדינה בתוך עצמה ומדינות ביניהם.

נחזור עוד מאה פעמים: גוג ומגוג זה רק בחוץ לארץ – ולא במדינת ישראל!

יהודים יקרים, להתרחק מהתבוללות, שתיה חריפה, סמים והימורים. מי שמתגייר צריך לעבור גיור לפי ההלכה בדיוק.

כל העולם לא אוהב פליטים. בכל פעם שומעים על אונייה שטבעה - המדינות הטביעו אותה וכולם מאשימים את ישראל בעניין הגזענות והפליטים.

צריך לתת גיבוי חזק לשרי הכנסת שעובדים באמונה ורוצים לשפר את התרבות והחוק במדינת ישראל! הם עושים ניקיון ודברים טובים לזכות מדינת ישראל – לגבות אותם!

הכלכלה במדינת ישראל צומחת, פורחת, טובה וחזקה, יש עבודה לכולם ומי שלא רוצה לעבוד זאת בעיה שלו.

כל מי שמתנגד לתהליך אלוקי - בורא עולם מעלים אותו.

בגלל שהבטיח בורא עולם אחרי נוח, שלא יחריב את העולם, הוא מביא מגיפות, רעידות אדמה ודברים קשים, כדי לפגוע במדינות שלא יפריעו לארץ ישראל הקדושה.

אבא שבשמיים אוהב את אדמת הקודש. זה הדור האחרון, התקופה האחרונה, הזמן האחרון! בורא עולם דוחק ומכה את כל העולם ברצועה, כדי שכולם יחזרו בתשובה. בורא עולם רוצה עולם חדש של אהבת חינם והמלכת מלך המשיח בן דוד, ללא יצר הרע, זה קרוב מאוד!

למרות שמתמהמהים ועוד פעם מתמהמהים, למרות שמתייאשים ומתייאשים, למרות שלא מאמינים או שחושבים שזה הזוי שבורא עולם ימליך את מלך המשיח בן דוד – אלה הסימנים העיקריים! ההתמהמהות, הייאוש וחוסר האמונה שיומלך מלך המשיח, הם הסימנים שזה שקרוב מאוד! שבקרוב מאוד בורא עולם ימליך אותו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר