טרור חובק עולם

ראש ערוף בצרפת, עשרות הרוגים בכווית ותוניסיה

ארגון הטרור הרצחני דאעש ממשיך במסע הרצח. במפעל התעשייתי "אייר פרודקטס" שליד גרנובל שבצרפת נהרג אדם וראשו נערף על ידי שני מחבלי דאעש. 24 בני אדם נהרגו בפיצוץ במסגד בכווית לאחר שמחבל מתאבד פוצץ עצמו. לפחות 27 בני אדם נהרגו בהתקפה על מלון בתוניסיה (אקטואליה)

כוחות ביטחון בזירת הפיגוע בתוניסיה (מתוך Ynet)

ארגון הטרור הרצחני דאעש ממשיך במסע הרצח מסביב לעולם. התקשורת בצרפת מדווחת כי במפעל התעשייתי "אייר פרודקטס" שליד גרנובל שבצרפת נהרג אדם וראשו נערף, וכמה בני אדם נפצעו.

לפי הדיווחים, סמוך לראשו של הגבר נמצא דגל אסלאמי. ההערכה היא כי התוקף השליך מכלי גז במקום. עוד דווח כי פעיל המזוהה עם דאע"ש נעצר.

בעיתון הצרפתי "לה דופין" דווח על פיצוץ עז שנשמע במפעל. לפי דיווח אחר, התוקף נכנס למפעל עם דגל אסלאמי ופוצץ מכלי גז.

הראש שנערף נמצא תלוי על גדר מפעל הגז ועליו כיתובים בשפה הערבית. עוד דווח כי התוקפים פרצו למפעל עם רכבם.

כאמור, חשוד אחד נעצר במקום וכעת כוחות הביטחון עורכים סריקות נרחבות אחר חשוד נוסף. נשיא צרפת פרנסואה הולנד קיצר בעקבות האירועים את ביקורו בבלגיה ויצא חזרה לארצו על מנת להתעדכן מקרוב אחר האירועים. במסיבת עיתונאים בבריסל אמר הולנד כי אין ספק שמדובר האירוע טרור.

עשרות הרוגים בכווית ותוניסיה

בשעה האחרונה דווח על עוד שני אירועי טרור גדולים. בכוויית פוצץ עצמו מחבל מתאבד במהלך תפילות יום שישי במסגד שיעי. כלי התקשורת בעולם מדווחים כי לפחות 24 בני אדם נהרגו ועשרות אחרים נפצעו. זמן קצר לאחר מכן, נטל ארגון הטרור דאעש אחריות לפיגוע.

במקביל פתחו חמושים במתקפה על שני מלונות בעיר החוף סוסה בתוניסיה. לפי הדיווחים, חילופי אש נשמעו במלונות, שמאכלסים תיירים רבים. לפחות 27 בני אדם נהרגו באירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר