גל טרור

כ-15 כדורים נורו על אמבולנס מד"א - אין נפגעים

אמש סמוך לחצות נורה צרור של 19-15 כדורים לעבר אמבולנס מד"א בכביש 60 סמוך לבית אל. הפראמדיק שנהג ברכב יצא בנס ללא כל פגע וכוחות צה"ל פתחו בסריקות. תיעוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר הלל סוכנות תצפית)

שוב פיגוע ירי: מחבלים ירו אמש (מוצ"ש) סמוך לחצות, על אמבולנס מד"א, בכביש 60 בין צומת גבעת אסף לבית אל, בחסדי שמים לא היו נפגעים.

הפיגוע התרחש, בעיקול לפני מפקדת אוגדת איו"ש, סמוך לכפר ביתין, שם נורה צורר של 19-15 כדורים, ככל הנראה 9 מ"מ, לעבר האמבולנס בו נהג הפרדמדיק שלום גליל, תושב בת אל. לפחות 4 כדורים פגעו ברכב. [

כאמור, הפראמדיק יצא בנס ללא כל פגע, כוחות גדולים של החטיבה המרחבית בנימין, פתחו בסריקות בכל האזור, בעיקר בכפר ביתין, בכדי לאתר את המחבלים.

מנכ"ל מד"א אלי בין, מסר בתגובה: "במד"א, ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל, רואים בחומרה את האירוע המהווה חציית קו אדום של ניסיון לפגוע במתכוון ברכב המיועד לטיפול בפצועים ובחולים ולפינויים. אנו בטוחים שכוחות הביטחון שפועלים מסביב לשעון ימצו את הדין עם האחראים לתקרית הקשה ומקווים שגם בצד השני יפעלו בנחישות ובקשיחות על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

ראש מועצת בית אל, שי אלון אמר: "הכביש היה סגור יותר מעשר שנים בשל בעיות ביטחוניות, כאשר הוחלט לאחרונה לפתוח את הכביש מחדש התרעתי בפני אלוף הפיקוד, שר הביטחון, שר התחבורה ומתאם הפעולות בשטחים, על הסכנה הביטחונית והתעבורתית במקום. אלוף הפיקוד החליט בכל זאת לפתות את הציר, אך כבר ביום הראשון היה אירוע ביטחוני שבעקבותיו נסגר הכביש. הערב הגיעו המפגעים דרך הציר הקיים ונמלטו לאחר שירו באמבולנס שבדרך נס לא נפגע בו איש. הכתובת הייתה על הקיר ואנו דורשים ממערכת הביטחון לא לפתוח את הכביש, ולסגור גם את צדו האחר כך שמפגעים לא יוכלו להגיע לקרבת בית אל ולברוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר