מבזק כיכר TV: פרמידות במאדים והשחקן שהעיף את השוער

המבזק: מסתמן כי כהונת שלמה ריסקין תוארך, בשל מחלוקת בקואליציה נדחתה ההצבעה על חוק הונאה בכשרות. וגם: השחקן ש"העיף" בבעיטה את השוער וקרע את הרשת (כיכר TV)

(עריכה: כיכר השבת)

כותרות כיכר TV:

• פרשת ריסקין: מחר תתכנס מועצת הרבנות הראשית לדון בהארכת כהונתו של רבה של אפרת שלמה ריסקין. היועצים המשפטיים טוענים, כי אין בסמכות הרבנים לדון על עמדותיו התורניות של הרב אלא רק על כשירותו מבחינה בריאותית. כתבנו ישי כהן מדווח, כי למרות שהרבנים הראשיים מתנגדים להארכת הכהונה, מסתמן כי הכהונה תוארך.

• משבר קואליציוני? היום הייתה צפויה לעלות לדיון בוועדת השרים לחקיקה הצעת חוק המבקשת לאסור על השימוש במילה "כשר", או במצג של כשרות, במקום ללא תעודת כשרות מהרבנות, למרות שעל ההצעה חתומות ש"ס, יהדות התורה, הליכוד והבית היהודי, בשל התנגדות חברת כנסת ממפלגת כולנו, ההצבעה עליה נדחתה.

• מאבק הגז: הממשלה אישרה הבוקר את העברת סמכותו של שר הכלכלה אריה דרעי, לעקוף את הממונה על ההגבלים, למליאת הממשלה, שתוכל לאשר את המתווה שגובש עם חברות הגז, זאת לאחר שדרעי סירב ביום חמישי לחתום על ההסכם. כעת תצטרך גם הכנסת לאשר זאת.

• טרור בצרפת: על רקע הפיגוע בצרפת ביום שישי, בו נרצח מנהל מפעל גז, מתפרסמים היום נתונים של פרויקט "מסע", לפיהן נרשמה עליה של 77 אחוז בפתיחת תיקי עלייה בסוכנות היהודית מצרפת. נתון מעניין נוסף הוא עליה של 55 אחוז במספר השיחות מצרפת למוקד הסוכנות.

• יש חיים במאדים? חובבי קונספירציות בעולם, טוענים כי בתמונות שפירסמה סוכנות החלל האמריקנית - נאס"א של כוכב מאדים, נראים צורות של פרמידות, שלדבריהם נעשו בצורה מכוונת על ידי מישהו. ומה אתם חושבים? צפו בתמונות

• קורע רשתות: השחקן הברזילאי הזה, היודע בכינויו "האלק", מפורסם בחוזק בעיטותיו, אולם הפעם הוא הלך קצת רחוק מדי, שבבעיטה שלו העיף את השוער, שקרע את הרשת והוטח אל הקרקע.

• תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה ניכרת בטמפטרורות ויהיה קריר, גשם קל ירד ברחבי הארץ. מחר ימשיך מזג האוויר להיות מעונן.

קרדיטים: ישיבת הממשלה - וידאו: רועי אברהם, לע"מ סאונד: איתמר בוטון, לע"מ; מועצת הרבנות הראשית - ישי כהן, מארזי בשר - באדיבות המצלם, רחל עזריה - ערוץ הכנסת, פיגוע בהיפר כשר - מתוך YNET,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר