ג'ודי: "סילבן לא דיבר איתי במשך יומיים בגלל הציוץ על אובמה"

ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר הפנים סילבן שלום, סיפרה כי בעלה לא הסכים לדבר איתה במשך יומיים בעקבות הציוץ הגזעני שלה נגד נשיא ארה"ב ברק אובמה (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: גיל כהן עליזה זאנה, יח"צ)

משבר בזוגיות בעקבות ציוץ נגד אובמה: ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר הפנים והאחראי על הדיאלוג האסטרטגי עם ארה"ב, סילבן שלום, שגרמה לסערה כאשר צייצה בחשבון הטוויטר שלה בדיחה עם ניחוח גזעני נגד נשיא ארה"ב ברק אובמה, מגיבה לראשונה.

בתכנית הבוקר של "קשת" בערוץ 2 גילתה ג'ודי כי בעקבות הציוץ בעלה שר הפנים סירב לשוחח עמה במשך יומיים בטענה כי הוא אינו יכול עוד.

היא אמרה, ספק ברצינות ספק בהומור, כי הם הגיעו כמעט למדרגות הרבנות. "הפעם זה היה ממש קרוב. הוא מאד מאד כעס, לא דיבר איתי יומיים. ברמה של 'אני לא יכול יותר'".

בטוויטר שלה צייצה אשת השר "אתם יודעים מה הקפה של אובמה? שחור וחלש". לאחר מספר דקות היא מחקה את הציוץ והביעה התנצלות על הדברים.

כעת היא סיפרה כיצד הכל החל: "הייתי בלונדון, ישבתי אצל חברה בארוחת צהריים עם המון אנשים, ואחד מהאורחים, מהיהודים הבולטים באנגליה, ביקש מהמארחת 'קפה אובמה' שאלתי אותו מה זה אומר, והוא, בתור יהודי שמאד מודאג מיחס הממשל האמריקני אלינו בנושא איראן, אמר 'זה קפה שחור וחלש'. אותי זה נורא הצחיק, וכולם צחקו, אז הלכתי לטוויטר".

אבל לא ידעת שהמילה "שחור" היא מילת גנאי? היא נשאלה. "האמת היא שלא חשבתי על זה. צייצתי בדיחה ועשיתי טעות - אני לא גזענית, אבל אני חושבת שבגלל שלנו אין היסטוריה עם שחורים, לא העסקנו אותם כעבדים ולא התייחסנו אליהם כאזרחים סוג ב', אז אנחנו פחות ערים לרגישות. אני רוצה גם להגיד שאני חושבת שאובמה הוא אחלה נשיא לאמריקנים. בעניין האיראני הוא חלש", הסבירה ג'ודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר