הכניסה לחדרה תקרא על שם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

מועצת העיר חדרה אשרה את המלצת ועדת השמות בעירייה לקרוא לכביש המחבר בין רחוב הנשיא בעיר לכביש 4, על שמו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

מועצת העיר חדרה אשרה את המלצת ועדת השמות בעירייה לקרוא לרחוב מרכזי בעיר על שמו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

הרחוב שיקרא על שמו של הגר"ע יוסף הוא שדרות החרות, קטע כביש המחבר בין רחוב הנשיא בעיר לכביש 4.

בהחלטה נאמר כי "הרב עובדיה יוסף ז"ל היה מפוסקי ההלכה החשובים בדורות האחרונים, כיהן כרב הראשי הספרדי "הראשון לציון", והיה למנהיגה הרוחני ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס מאז הקמתה. היה חתן פרס ישראל ופרס הרב קוק לספרות תורנית. נחשב בעיני רבים כבכיר הרבנים הספרדיים בדורו וכונה בפי תלמידיו מרן ופוסק הדור. הלך לעולמו בגיל 93, בשנת 2013".

יו"ר ש"ס המקומית בועז ביטון אמר הבוקר כי "יש לי הרגשת סיפוק גדולה שהעברנו את ההחלטה הזו במועצת העיר. יותר משאנו מכבדים את כבודו של מרן אנו מכבדים את העיר חדרה שזכתה שיונצח בה רחוב על שם של מרן מנהיג הדור זצוק"ל.

"מאז שנולדתי אני חי ונושם את מרן זצוק"ל,הוא היה המשענת של כולנו,והוא היה המורה דרך האישי של כל הציבור הספרדי, וללא ספק החוסר האדיר שהוא השאיר לנו בלכתו לא יפסק לעולם".

ביטון מצהיר כי "יש לנו תוכניות לטווח הארוך להקים בחדרה "בית מרן" בית של תורה ויהדות שיהיה פעיל במשך כל שעות היממה ויהווה אבן שואבת לכל תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר