נתניהו בוועדת חוץ וביטחון: "המשט - צביעות והתרסה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך ישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת לעצירת המשט לעזה ואמר כי "המשט כולו צביעות והתרסה נגד מדינת ישראל" (חדשות, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו בוועדה, היום (צילום: Miriam Alster/FLASH90. וידאו: רועי אברהם, לע"מ. סאונד: ניר שרף, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) במהלך ישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת לעצירת המשט לעזה ואמר כי "המשט כולו צביעות והתרסה נגד מדינת ישראל".

"אני מבקש להביע הערכה לחיילות וחיילי צה"ל של חיל הים על ביצוע מושלם ומדויק של עצירת הספינה מול חופי עזה", אמר נתניהו בפתח דבריו, "המשט הזה כולו צביעות. אין שום צורך בספינות הקטנות האלה על מנת להעביר חומרים לצרכים או סיוע הומניטרי לעזה".

"מאז מבצע 'צוק איתן' ישראל העבירה 1.6 מיליון טון חומרים לעזה, יותר מכל מדינה אחרת, בצורה ברורה, כמדיניות חד-משמעית שלנו. פירוש הדבר, כמעט טונה של ציוד לכל אזרח, 800 משאיות ביום", פירט ראש הממשלה, "הייתי משווה את זה לתכולה של הסירה הזאת - כחצי מיליון ספינות כאלה עמוסות דברים - זאת התכולה השווה למה שישראל העבירה, כך שאין פה שום צורך בזה ואין שום בעיה, אם רוצים להעביר סחורה הומניטרית לעזה, אפשר לעשות זאת דרך המעברים הקרקעיים, כשישראל מסננת כמובן את האפשרות להעברת נשק דרך המעברים הללו".

"במקום זאת, הם בחרו לעשות כאן התרסה", הוסיף ראש הממשלה, "הם יכולים לשוט לסוריה, ששם נטבחו כבר עוד מעט 300 אלף איש, מיליונים איבדו את בתיהם, מיליונים הוגלו מארצם - והם בחרו לבוא להתריס נגד מדינת ישראל, המדינה הדמוקרטית האמיתית היחידה במזרח התיכון, שנלחמת נגד טרוריסטים שיורים במכוון על אזרחיה של מדינת ישראל, ומסתתרים במכוון מאחורי אזרחים פלסטינים".

"לכן המשט הזה נגוע בצביעות ואני שמח לומר שהאפקט הציבורי שלו והתעמולתי שלו פחות, משום שאנשים מתחילים להבין בעולם את השקר שמקופל פה", הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר