המחבלת הודתה בחקירה: "באתי לרצוח חייל"

מייסון מוסא, המחבלת בת ה-20 מבית לחם שדקרה חיילת צה"ל במעבר רחל הסמוך לקבר רחל, הודתה בחקירתה כי באה "לרצוח חייל". מפקד מחוז י-ם חיזק את הורי החיילת (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פיגוע דקירה בסמוך לקבר רחל: בשירות הביטחון הכללי ממשיכים לחקור בשעות אלו את המחבלת מייסון מוסא, בת ה-20 תושבת בית לחם, שדקרה חיילת צה"ל במעבר רחל הסמוך לקבר רחל.

במהלך חקירתה בשב"כ היא הודתה שהגיעה על מנת לבצע פיגוע טרור: "באתי לרצוח חייל" אמרה המחבלת במהלך חקירתה. בשירות הביטחון מעריכים כי מדובר במחבלת בודדת וכי מאחורי המעשה לא עומד ארגון טרור.

כזכור, המחבלת הגיעה הבוקר למעבר רחל ובזמן שחיילת ביצעה בה בדיקה ביטחונית היא דקרה אותה ופצעה אותה באורח בינוני עד קשה. החיילת אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא בהכרה.

בתוך כך, מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי ומפקד מג"ב ירושלים ביקרו הצהריים בבית החולים הדסה עין כרם את החיילת שנפצעה בפיגוע וקיבלו סקירה אודות מצבה הרפואי ממנהל מרכז הטראומה בבית החולים.

מפקד המחוז נפגש עם הוריה של החיילת, תיאר בפניהם את האירוע, חיזק את ידם ואיחל החלמה מהירה לבתם. "בתכם פעלה בגבורה ועל אף פציעתה נאבקה במחבלת עד למעצרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר