פרסום ראשון

מתווה הגז: אריה דרעי נועד פעמיים עם בנימין נתניהו

יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי נועד בצהריים פעמיים בארבע עיניים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו במשכן הכנסת על מתווה הגז והעברת סמכותו (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו ואריה דרעי (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי הגיע בצהריים (שני) ללשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשכן הכנסת ונועד עמו בארבע עיניים. הפגישה התקיימה דקות לפני ישיבת סיעת ש"ס בכנסת.

לאחר ישיבת הסיעה שב דרעי ללשכתו של נתניהו לפגישה נוספת בארבע עיניים.

גורמים בלשכת דרעי אשרו את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמרו כי על הפרק עמד נושא מתווה הגז וסעיף 52 העוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים, סעיף שדרעי סרב לחתום עליו בישיבת הקבינט.

"לא מדובר בפגישה חברית, לא מחייכים הרבה בפגישה מסוג זה", אמר מקורב לדרעי.

נתניהו ביקש מדרעי לוותר על העברת הסמכות של חתימה על סעיף 52 ובכך לייתר את ההצבעה בכנסת, אך בלשכת דרעי אומרים כי אינו מתכוון להיענות לבקשה.

בימים האחרונים שרר מתח בין ראש הממשלה לשר הכלכלה, שכן האחרון הפתיע את נתניהו בסוף השבוע שעבר במהלך ישיבת הקבינט שעסק במתווה הגז והודיע שהוא מוותר על סמכותו לחתום על סעיף 52 ומבקש להעבירה לממשלה כולה.

נתניהו זעם על המהלך של דרעי ואף השתיק אותו במהלך דבריו.

בעקבות המהלך של דרעי, נתניהו נכנס למערבולת, שכן הוא זקוק לאישור הכנסת בכדי להעביר את סמכויותיו של דרעי כשר הכלכלה לממשלה כולה, אך לא ברור האם יצליח לעשות זאת ולהשיג רוב במליאת הכנסת הערב.

יצוין כי לראשנה מאז כניסתו לתפקיד שקר הכלכלה, סיעת ש"ס נסגרה בצהריים לסיקור תקשורתי, ככל הנראה בשל נושא הגז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר