סמוטריץ': "הבית היהודי צריכה לגרום למשבר קואליציוני בגלל הפיגוע"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אומר הבוקר, כי הבית היהודי צריכה לגרום למשבר קואליציוני על רקע גל הטרור ולדרוש את ביטול ההקלות לפלסטינים והרחבת "שבות רחל" (פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

גל טרור: ח"כ בצלאל סמוטריץ', איש 'הבית היהודי', קורא למפלגתו ללכת למשבר קואליציוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות גל הטרור שפוקד בימים אלו את אזרחי מדינת ישראל.

סמוטריץ' התייחס לפיגוע שהתרחש אמש (שני), בסמוך לשבות רחל ואמר: "אם לכחלון ולדרעי מותר לגרום למשבר בקואליציה בגלל החשש מהתגובה הציבורית על מתווה הגז, לבית היהודי מותר והוא חייב לעשות את זה על הפקרת הביטחון והפגיעה בהתיישבות".

סמוטריץ' האשים את ההנהגה הישראלית שהיא האשמה בטרור, בכך שהסכימה להקלות לפלסטינים בשל צום הרמדאן ואמר: "הכתובת לפיגועי הימים האחרונים נכתבה על הקיר באותיות קידוש לבנה, מרגע ששר הביטחון אישר את 'ההקלות' לפלסטינים לרגל חודש הרמאדן. כמי שיושבים בממשלה אנחנו נושאים באחריות לכך ולכן איננו יכולים לעבור על כך לסדר היום".

"על הבית היהודי לדרוש את ביטולן לאלתר של ההקלות ולנקוט ביד קשה נגד הטרור וסביבתו. בנוסף וכדרישה מעשית ומדידה עלינו לדרוש כי תאושר באופן מידי התב"ע בישוב שבות רחל הסמוך למקום הפיגוע וכי יחתם תחום השיפוט של ישובי עמק שילה" הוסיף הח"כ החדש מ'האיחוד הלאומי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר