עלות הכיבוד בקריה בתל אביב: 1.4 מיליון שקל

עלות הכיבוד הקל שהוגש בשנה שעברה בקריה בתל אביב, הגיע ל-1.4 מיליון שקל. לאור זאת החליטו בצה"ל להפסיק את מתן העוגיות ופירות וירקות ניתן לקבל רק שלמים ולא חתוכים (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הקריה (צילום: משה שי, פלאש 90)

יותר ממיליון שקל הוציא צה"ל אשתקד, עבור כיבוד קל שהוגשו בלשכות ובאירועים שונים שנערכו בקריה בתל אביב, כל זאת בעוד ראשי המערכת נאבקים על הגדלת תקציב הביטחון.

לפי ynet, באימייל שהפיץ סגן מפקד הבסיס, רב-סרן אוהד עזרא, נכתב לקצינים והנגדים כי אשתקד "הוציאו 1.4 מיליון שקל על כיבודים ללשכות. מדובר בהזמנה של פירות וירקות חתוכים, עוגיות, קפה וחלב וכדומה. בהמשך למגמה להתייעל במשאבים, לפניכם נוהל כיבוד חדש".

בעקבות כך החליט המפקד החל מה-5 במאי לא ניתן יהיה להזמין עוגיות אלא אך ורק פירות וירקות ובכך לנסות ולהפחית את הוצאות הכיבוד שהגיעו למחיר יקר. "ניתן להזמין ממדור הסעדה את המוצרים הבאים בלבד – פירות וירקות שלמים, חלב, קפה, סוכר ותיונים", נכתב בהודעתו.

הסכום המדובר לא כולל את כל הבניינים בקריה כמו לשכות מטה חיל האוויר במגדל כנרית החדיש, כך שייתכן והתקציב המדובר יגיע לשני מיליון שקלים.

גורמים בצה"ל אישרו את הפרטים ואמרו כי "איזנקוט החליט כי הצבא כצבא העם צריך לייצגו בצנעה, ולפי מדיניותו זו מופחת האוכל לכיבודים ומצומצמות התשורות לבכירים שפורשים או באירועים. זהו המשך המדיניות לפיה לא מורשית הופעת אמנים אזרחים, אירועים צבאיים לא מתקיימים באולמות אזרחיים, מחסנים ונשקיות נסגרות ומאוחדות, שיטת האבטחה בקריה משתנה כדי לחסוך עלויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר