מרגי דורש: להפסיק את פיילוט הטאבלטים בבתי הספר

יו"ר וועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) דורש ממשרד החינוך להפסיק לאלתר את הפיילוט של למידה באמצעות טאבלטים בעשרות בתי ספר בארץ. "זה בניגוד לחוק", אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב מרגי (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

יו"ר וועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) דורש בצהריים (שלישי) ממשרד החינוך להפסיק לאלתר את הפיילוט של למידה באמצעות טאבלטים המתקיים בעשרות בתי ספר בארץ.

"משרד החינוך רתם את העגלה לפני הסוסים ועשה זאת בניגוד לחוק וללא בקרה ומחקר. נפנה למבקר המדינה שיבדוק את טענות ההורים בדבר הסכנות הבריאותיות והפדגוגיות וכן בדבר הפגיעה בעיקרון השוויון", אמר מרגי בדיון בוועדה.

היועצת המשפטית של ועדת החינוך, עו"ד מירב ישראלי קבעה בדיון כי "רכישת טאבלטים במסגרת סעיף רכישת שירותים מרצון בתשלומי ההורים אינה חוקית, אם אינה מתבצעת לאחר שכל ההורים נתנו את הסכמתם לרכישת המכשיר",

בדיון השתתפו הורים לתלמידים מבתי ספר שלומדים על פי התוכנית.

ברכת קלימשטיין לוי, אמא לתלמידים מהוד השרון אמרה לחברי הכנסת: אנחנו באנו לכאן בכאב של הורים שאיבדו אמון במערכת החינוך הממלכתי. האמנו באחריות ובסמכות שלה, אבל כשראינו את הפרויקט הזה שמשתולל לנגד עינינו והלחצים על ההורים והקלישאות הנבובות בדבר התאמה למאה ה-21 , איבדנו אמון.

"יש חינוך ויש ג'ונגל של פקידים במשרד החינוך שמכריחים את ההורים לרכוש טאבלטים באלפי שקלים. אנחנו מודים לוועדה שהקשיבה לטענותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר