ברוך דיין האמת:

נקבע מותו של הפצוע מירי המחבלים סמוך ל'עדי-עד'

רופאי בית החולים "שערי צדק" קבעו את מותו של מלאכי משה רוזנפלד הי"ד, הצעיר שנפצע באורח אנוש בפיגוע הירי אמש ליד ההתנחלות "עדי עד" בבנימין. משפחתו: "נרצח על ידי בני עוולה, קוראים לאיחוד של כל עם ישראל לעם אחד". בבית החולים מטופלים פצועים נוספים מהפיגוע, מצבם מוגדר יציב (חדשות, ביטחוני)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

גל הטרור: בשעה האחרונה (שלישי) נקבע מותו של מלאכי משה רוזנפלד הי"ד, שנפצע אמש באורח קשה מאוד בפיגוע הירי סמוך לישוב עדי-עד בבנימין.

"משפחת רוזנפלד מודיעה בצער רב על פטירתו של מלאכי משה רוזנפלד הי"ד שנרצח על ידי בני עוולה. המשפחה רוצה להודות לבית החולים שערי צדק על הטיפול המסור. המשפחה קוראת לאיחוד של כל עם ישראל לעם אחד" נמסר ממשפחתו של ההרוג.

הוריו של רוזנפלד, מוקדם יותר היום (צילום: גיל יוחנן - ynet)

בפיגוע שאירע סמוך לשעה 23:00, נורו ארבעה ישראלים שהיו בדרכם לביתם בכוכב השחר. רוזנפלד נפגע בפיגוע באורח קשה וכאמור היום נקבע מותו.

בבית החולים עדיין מאושפזים פצועים נוספים מהפיגוע. "לאחר 12 שעות הסתיים הניתוח של פצוע פיגוע הירי אמש, בחור בן 34 אשר נפגע בגפיים התחתונות. הוא מתאושש, מצבו יציב, עודנו מונשם ומורדם. הפצוע השני בן ה-26, אשר נפגע אף הוא בגפיים התחתונות מאושפז במצב בינוני, בהכרה ומצבו יציב." נמסר מוקדם יותר.

הלווייתו של מלאכי משה רוזנפלד הי"ד תתקיים מחר בשעה 11:00 בהתנחלות כוכב השחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר