מלאכי הי"ד נהרג 13 שנה אחרי אחיו

מלאכי רוזנפלד הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי אמש בבנימין, נרצח 13 שנה אחרי שאחיו, יצחק מנחם, טייס בחיל האוויר, נהרג במהלך טיול בארץ. "לקח את תפקיד האח הגדול" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך אתר "יזכור" - משרד הביטחון, ומתוך פייסבוק)

מלאכי משה רוזנפלד הי"ד, שנפגע באורח קשה בפיגוע הירי אמש בבנימין והיום נקבע מותו, נרצח 13 שנה אחרי שאחיו, יצחק מנחם, טייס בחיל האוויר, נהרג במהלך טיול בנחל צאלים.

ההורים סיפרו כי מאז ששכלו את בנם הבכור לפני 13 שנים, "מלאכי לקח על עצמו את תפקיד האח הגדול, עם אהבה לילדים הצעירים במשפחה".

בתוך כך, משפחתו של הנרצח החליטה לתרום את קרניות עיניו של בנם, זאת לאחר בקשה של המרכז הלאומי להשתלות. "זאת מצווה גדולה", אמר האב אליעזר.

רוזנפלד הותיר אחריו הורים, אליעזר ושרה, ושבעה אחים. כאמור, בשנת 2002 נהרג אחיו הבכור יצחק מנחם, טייס בחיל האוויר, במהלך טיול בנחל צאלים.

הורי מלאכי רוזנפלד הי"ד, מוקדם יותר (צילום: גיל יוחנן, ynet)

"הוא ילד מצטיין, פיקח ברמות, שכלתן, גאון ורגיש" אמר האב. "הוא למד באוניברסיטה וסיים את התואר הראשון בפקולטה למצוינות, כלכלה, פילוסופיה ומדעי המדינה. הוא ניצח בהכל והיה מלך העולם. אתמול הוא רק הלך לשחק כדורסל, חזר לישוב ורצחו אותו בדם קר. כשהוא הלך לשחק כדורסל ידעתי תמיד שהוא יזכה. אנחנו בטרגדיה איומה".

בן דודו של רוזנפלד, אריאל בר אשר, סיפר: "מלאכי היה מאוד דומה לאח שלו שנפל, גם חיצונית וגם פנימית. היה נשמה טובה, חברותי, נעים, גאון ומבריק. הוא קיבל 793 בפסיכומטרי. הוא לקח פיקוד על המשפחה לאחר שאח שלו נהרג. עוד חודש הוא עמד לסיים תואר ראשון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר