המסיבה הסגורה של המפכ"ל: בלי תקשורת ועם ספרוני שבח

אמש התקיימה מסיבת הפרידה ממפכ"ל המשטרה היוצא יוחנן דנינו, האירוע היה סגור לתקשורת למרות הביקורת. בנוסף חולק באירוע ספרון בשם "אבא שלי מפכ"ל" (חדשות משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
המסיבה אתמול (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לא דמוקרטי: כלי תקשורת ישראלים לא הורשו להיכנס למסיבת הפרידה שנערכה אמש (שלישי), ממפכ"ל המשטרה היוצא יוחנן דנינו וזאת בהחלטתו שהדהימה את קציני המשטרה והשר לביטחון פנים.

מסיבת הפרידה נערכה במכללה הלאומית לשוטרים שבבית שמש בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא ראובן ריבלין, השר לביטחון פנים גלעד ארדן ואישי ציבור נוספים.

צלם אתר וואלה שהגיע לסקר את האירוע גורש על ידי מאבטחים שנשכרו מטעם המשטרה וזאת למרות שהאירוע מומן מכספי ציבור. המאבטחים סירבו לצלם לשוחח עם דוברות המשטרה להבין מדוע החליט המפכ"ל שלא לאפשר לתקשורת לסקר את האירוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים ואמר כי "במדינה שלנו משטרת ישראל היא כלי מרכזי בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל. אני מצדיע לכם, שוטרות ושוטרים, על הפעולה החשובה שאתם עושים למען ביטחון מדינת ישראל, למען ביטחון אזרחי ישראל".

"בשנים האחרונות אתם יכולים לראות ירידה ברורה בפשיעה, בתאונות הדרכים ובמדדים אחרים. ובסוף אנו רוצים לראות שיש יותר חוק וסדר, יותר ביטחון, פחות פשיעה והפרות סדר. אני חושב שהשיפור בא מהנהגה ברורה", הוסיף

נתניהו אמר עוד "אני גאה על כך שיש כאן גוף חזק, גוף עוצמתי, גוף שיכול לשדרג את עצמו, להתאים את עצמו למציאות העתיד. זה הגוף שאתה השארת כאן יוחנן. אני מצדיע לך ובעיקר אני מודה לך ומאחל לך דרך צלחה, יש לך עוד הרבה מה לתת למדינת ישראל".

הנשיא ריבלין אמר "באנו לכאן היום להיפרד ממך יוחנן. לאחר שנים של עשיה, הובלה, הנהגה ופיקוד, החל בימיך כקצין צעיר ועד ימים אלו בהם אתה פושט את המדים הכחולים, מדים שלבשת שנים רבות כל כך, מדים שיצרו זהות הדוקה בינך ובין הארגון עליו פיקדת והובלת".

"אני מברך אותך בשמם של אזרחי ישראל שהם גם הלקוחות שלך וגם המעסיקים שלך, מבקש להודות לך על שנים ארוכות של מסירות ומאמץ למדינת ישראל ולחברה הישראלית. אין לי ספק שכמנהיג אמיתי תמצא את האפיקים להמשיך ולתרום למדינת ישראל", הוסיף הנשיא.

במקביל לביקורת על סגירת האירוע לתקשורת, נמתחה ביקורת על ספרון שחולק בכנס, ונשא את השם "אבא שלי מפכ"ל" ועליו מתנוססת תמונתו של דנינו, ובו תיאורי שבח לעבודת המפכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר