כיכר TV: כיצד מרקדין לפני החמור?

חדשות היום בכיכר TV: באירוע מיוחד בחדרה רקד הקהל הנרגש עם חתן השמחה - שהיה לא אחר מאשר חמור. וגם: המקווה העתיק שנחשף בעין כרם וכך נראית חטיפה לאור יום (חדשות)

(צילום תמונה ראשית: יקיר מלכה)

אלפים ליוו היום בשעות הצהריים את מלאכי רוזנפלד שנרצח בפיגוע הירי הנפשע שלשום. במהלך מסע ההלוויה הכואב בכה אביו של מלאכי על מיטת בנו ושאל: "אלוקים, האם לא שרנו מספיק טוב?". בתוך כך הותר לפרסום כי בפעילות של השב"כ, הצבא והמשטרה נחשפה תשתית טרור שהקים חמאס בשכם, 40 בני אדם נעצרו.

חרדים מפלג ה"מחבלים" התבצרו בקרוואן בבית שמש וכוחות גדולים של משטרה הוקפצו למקום. מתפללי בית הכנסת 'היכל יוסף שלום' של הרב צבי פרידמן השוכן בקראוון שלטענת העירייה אינו חוקי, התבצרו וסרבו להניח לפקחי העירייה לפנות את בית הכנסת. לטענתם מאחר והם משתייכים לפלג הירושלמי העירייה מפלה אותם ולא מקצה להם בית כנסת למרות שמדובר במאות משפחות.

כך נראית חטיפה לאור יום: המשטרה שחררה תיעוד מזעזע ממצלמות האבטחה, בו נראית חטיפתו של עיסא דבבסה בעיר לוד בחודש שעבר. בסרטון נראה נהג הרכב דורס את דבבסה בפראות, כשלאחר מכן פורצים ממנו שלושה עבריינים שמכים אותו ומכניסים אותו בכוח לרכב. מאוחר יותר, כך על פי החשד, רצחו הגברים הנראים בתיעוד את דבבסה.

ולחדשות בעולם: לאחר הקריסה של הכלכלה היוונית מתקבלים דיווחים אופטימיים כי ראש הממשלה היווני הסכים לחתימת ההסכם עם הנושים. למרות זאת, שר החוץ הגרמני מנמיך ציפיות ומבהיר כי "בהסכם הבא נציב ליוון תנאים קשים בהרבה".

מקווה עתיק בתוך וילה. משפחה ששיפצה את ביתה בשכונת עין כרם הציורית בירושלים גילתה סוד בן 2000 שנה מתחת לרצפת הסלון. במהלך השיפוץ נחשף מקווה עתיק - כשר למהדרין - מתקופת בית שני. הסברה היא כי במקום היה קיים יישוב יהודי בימי בית שני. ברשות העתיקות שבחו את המשפחה על גילוי אזרחות טובה.

ולסיום: תיעוד מרהיב ומשעשע מגיע מהעיר חדרה שם התקיימה אתמול לראשונה מצוות פדיון פטר חמור בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן. הקהל הנרגש רקד עם חתן השמחה - החמור הנולד, הנה התיעוד.

מזג האוויר. מחר, יום חמישי, תורגש עלייה קלה נוספת בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה.

צילום: רשות העתיקות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר