הנשיא ריבלין הפר צו איסור פרסום?

פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של הנשיא רובי ריבלין כלל את שמו של השוטר שנפצע לפני כשבועיים בפיגוע בשער שכם - זאת למרות צו איסור הפרסום. בית הנשיא: לא ידענו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בתמוז תשע"ה | 01.07.15
נשיא המדינה רובי ריבלין (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין חשף את שמו של לוחם מג"ב שנפצע לפני כשבועיים בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים, זאת חרף העובדה שעל שמו של הפצוע הוטל צו איסור פרסום.

בפוסט שעלה בדף הפייסבוק הרשמי של הנשיא בימים האחרונים נכתב שמו המלא של השוטר: "הבוקר שוחחתי עם לוחם מג"ב (כאן הוזכר שמו המלא של הלוחם א.ר.) אשר נפצע השבוע אנושות מדקירת מחבל. למרות פציעתו הקשה, (שוב מוזכר שם הלוחם א.ר.) הסתער על המחבל וירה בו בעודו שותת דם, טרם איבד את הכרתו".

(צילום מסך)

"שומר חומותינו, גיבור ועז רוח, שב (שם הלוחם מוזכר שוב א.ר.) אל הכרתו והיום סיפר לי כי הוא מתאושש אט אט. "אתה מבניה הנפלאים של הארץ הזו" אמרתי ל(...). ״רבים היו מאבדים עשתונות במצב שכזה ואתה לחמת גם כשכוחותיך כבר כמעט ולא עמדו לך אני גאה בך ונרגש מגבורתך". לכם, ל(...) ולמשפחתו, ולכל חיילינו באשר הם שם שבת שלום מירושלים".

בבית הנשיא אמרו בשיחה ל"כיכר השבת" כי הם "לא מכירים צו איסור פרסום על שמו של הלוחם. הפוסט מופיע כבר מספר ימים בדף ואף אחד לא פנה אלינו. לנו אף אחד לא אמר שום דבר ואנחנו בקשר עם משמר הגבול. אף אחד לא אמר לנו שיש צו איסור פרסום. אף אחד לא סיפר לנו, אם היינו יודעים לא היינו מפרסמים את שמו".

מהמשטרה נמסר ל"כיכר השבת" כי צו איסור הפרסום שהוטל על זהותו של הלוחם עדיין בתוקף וכי הנושא יטופל באופן מיידי.

מספר שעות לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" הפוסט המדובר נערך וצונזר, כך ששמו וזהותו של הלוחם נותרו חסויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר