מחירי הסיגריות שוב עולים, הפעם לא באשמת המדינה

יבאונית הסיגריות "פיליפ מוריס" הודיעה כי בכוונתה לעלות באופן מיידי את מחירי הסיגריות בשקל עד שני שקלים. החברה: "בגלל העלייה במחירי חומרי הגלם". יצרניות נוספות יצטרפו לעליית המחירים? (חדשות, בארץ)

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

לאחר שבשנים האחרונות עלו מחירי הסיגריות באחוזים גבוהים בעקבות עליית מסים על ידי המדינה, כעת יעלו, שוב, מחירי הסיגריות, הפעם לא באשמת המדינה.

יבואנית הסיגריות "פיליפ מוריס", היבואנית והמשווקת של מרלבורו, פרלמנט, נקסט, LM, הודיעה בימים האחרונים כי בכוונתה להעלות באופן מיידי את מחירי הסיגריות אותן היא מייבאת ומשווקת בשקל עד שני שקלים.

בעקבות כך, מחיר חפיסת מרלבורו, שעולה כיום 32 שקלים, יעלה בימים הקרובים בשקל אחד. מחיר חפיסת פרלמנט, שעולה כיום 34 שקלים, יעלה בשני שקלים. מחיר חפיסת LM, שעולה כיום 29 שקלים, יעלה בשקל אחד, ומחיר חפיסת נקסט, שעולה כיום 26 שקלים, יעלה אף הוא בשקל אחד.

כאמור, בשנים האחרונות עלו מחירי הסיגריות שוב ושוב בעקבות עליית מחירי המס במדינה. עם זאת, נראה שגם יבואניות הסיגריות נטלו חלק פעיל בהעלאת מחירי הסיגריות כאשר רק בסוף שנת 2013 העלתה פיליפ מוריס את מחירי הסיגריות, זאת ללא קשר לעליית המס.

על פי ההערכות, בעקבות ההחלטה של חברת פיליפ מוריס, גם יבואניות נוספות יצטרפו ויעלו את מחירי הסיגריות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר