הפרקליטות ועורכי הדין מכחישים: אין משא ומתן על הסדר טיעון עם הרב מצגר

בפרקליטות מכחישים את הדיווח בחדשות 2, לפיו מתנהל משא ומתן להגיע להסדר טיעון עם הרב הראשי לשעבר יונה מצגר. גם עורך דינו של הרב הכחיש הדיווח ל"כיכר השבת" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר - פלאש90)

גורמים בפרקליטות המדינה הודיעו היום (חמישי), כי לא מתנהל משא ומתן משום סוג להסדר טיעון בינה לבין פרקליטיו של הרב הראשי לשעבר, הרב יונה מצגר החשוד בעבירות שוחד במיליוני שקלים.

הכחשתם מגיעה לאחר שבערוץ 2 דווח, כי היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין ערך שימוע לרב בפני פרקליטיו והורה לדחות את הסדר הטיעון שהציע עו"ד דוד ליבאי שבמסגרתו על הרב מצגר יוטל עונש מאסר בפועל של שנה וחצי בלבד.

לטענת פרקליטי הרב, מרבית העבירות המיוחסות לרב נעשו על ידי עד המדינה, עוזרו של הרב. עם זאת הם מסכימים כי גם הרב עבר מספר עבירות ועל כן הם מוכנים לעונש מאסר בפועל של שנה וחצי בלבד.

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לדחות את ההצעה וטען כי מדובר בזמן מאסר מועט מדי ביחס לחשדות וביחס לחומרי החקירה הנמצאים בידי הפרקליטות.

עו"ד אלעד רט, אחד מפרקליטיו של הרב יונה מצגר שהיה נוכח בשימוע, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הידיעה שפורסמה הערב במהדורת החדשות של "ערוץ 2" לא משקפת בשום צורה שהיא את מה שהיה בשימוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר