יעלון: "מאחרי הפיגועים עומד כסף איראני"

שר הביטחון משה בוגי יעלון, התייחס לגל הטרור בישראל, ואמר כי נכון לעכשיו מערכת הביטחון לא יודעת בדיוק מי עומד מאחרי הפיגועים, אך ככל הנראה זהו כסף איראני (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יעלון ונתניהו מבקרים פצועים אמש (צילום: קובי גדעון - לע"מ)

בעקבות הפיגועים שהתרחשו בשבועות האחרונים, התייחס שר הביטחון משה בוגי יעלון למצב ואמר כי לעת עתה מערכת הביטחון לא יודעת מי עמד מאחורי שורת האירועים.

הוא אמר כי הפיגועים שאירעו בשבועיים האחרונים קשורים לחודש הרמדאן. "אנו מזהים אווירה שבה מלהיטים את הרוחות לא רק נגד מדינת ישראל והיהודים, אלא בכלל נגד המערב, לצערנו".

הוא הוסיף : "אנו מזהים בימים הללו מאמץ של ארגון החמאס ביהודה ושומרון לחדש תשתיות, מאמץ שנדחף ונתמך מחוץ ליהודה ושומרון, קודם כל על ידי כסף איראני".

שר הביטחון שביקר את החיילת שנפצעה בפיגוע השבוע אמר: "אני רוצה להביע תנחומיי למשפחת רוזנפלד על מלאכי זכרו לברכה. כולנו עם המשפחה ומחבקים אותה, גם לאחל החלמה מהירה לפצועים שזה עתה ביקרנו בבית החולים. הרופאים פה והזמן, אני מקווה, יעשו את שלהם להחלמתם המהירה".

יעלון התייחס לפעולות צה"ל על מנת ללכוד את המפגעים: "צה"ל ביהודה ושומרון ממשיך לפעול כדי לשים את היד על המחבלים, בסיוע שירות הביטחון הכללי, ואני מאמין שזה יקרה יותר מוקדם מאשר מאוחר. יש טרור, טרור שמוזן גם מהסתה של הרשות הפלסטינית, גם מלחץ מבחוץ שמתחיל מאיראן, עם מימון של החמאס, עם לחץ לבצע פיגועים. לאחרונה סיכלנו הרבה מאוד חוליות, גם את זאת אנחנו נגיע אליה, לצערנו, אחרי שהיא ביצעה את זממה".

יעלון הוסיף, "יש טרור אסלאמי בכל המזרח התיכון ואני מכאן רוצה להשתתף ולחבק את העם המצרי על האירוע הקשה שהיה הבוקר בסיני, פיגוע קשה מאוד עם עשרות הרוגים, מה שבהחלט מבליט את זה שהטרור שוטף את המזרח התיכון. מאחורי הטרור באשר הוא עומדת מדינה כמו איראן, ארגון כמו דאע"ש, ארגון חמאס, ג'יהאד אסלאמי פלסטיני, ומתפקידנו, כמדינה, יחד עם המדינות האחרות שמתמודדות עם הטרור, לשתף פעולה ולפעול כדי לא לאפשר לו להרים ראש, ואני מאמין שזה מה שייעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר