שנה לרצח אבו חדיר: "רוצים אינתיפאדה"

בשכונת שועפט בירושלים ציינו את יום השנה לרצח הנער מוחמד אבו חדיר. כוחות גדולים של משטרה ערוכים במקום להפרות סדר. המפגינים: "רוצים אינתיפאדה" (חדשות, בארץ)

(צילום: גיל יוחנן - ynet)

בשכונת שועפט בירושלים ציינו הערב (חמישי) את יום השנה לרצח הנער מוחמד אבו חדיר, שנרצח בידי שלושה יהודים, זאת כנקמה על חטיפת ורצח שלושת תלמידי הישיבה. מאות בני אדם הפגינו בשכונה וחסמו את הכביש.

כוחות גדולים של משטרה נמצאים במקום בכדי למנוע הפרות סדר אפשריות. חלק מהמשתתפים צעקו בתהלוכה: "רוצים אינתיפאדה חדשה". עד כה לא דווח על אירועים אלימים.

אב הנרצח, חוסיין אבו חדיר, אמר: "עדיין כואב לנו על מה שעשו לבן שלי, קשה לנו לשכוח את המקרה המזעזע. צריך לגזור על הרוצחים את העונש הכי כבד. אסור להם להיות בין אנשים. לצערי, למרות הרצח אנחנו עדיין רואים גזענות והמדינה לא עושה כלום. להיפך, היא מעודדת את הגזענים שממשיכים במעשיהם הנפשעים".

ח"כ אוסאמה סעדי אמר: "מגיע לאבו חדיר אירועי מרשים כזה. האירוע הזה יישאר כתם שחור על מצחה של מדינת ישראל. אי אפשר לנקות את השלטונות מהרצח". לדבריו הרצח הגיע כתוצאה מ"הסתה ממסדית" שחייבת להיפסק. "ראש הממשלה הסית נגד הציבור הערבי בבחירות. רק לפני שבוע סגן שר הפנים הסית גם הוא נגד הציבור הערבי. ביום הזה חשוב מאוד שהרשויות יבואו ויפסיקו את ההסתה הגזענית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר