"הקב"ה: הנוגע בילדיי מסתבך איתי ישירות"

הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'מי שנוגע בילדיי, נוגע באדמת הקודש - מסתבך איתי ישירות'. דאע"ש עושה עבודתו מכל הלב ומכל הכיוונים, כדי לטהר את העולם - מהטמא יוצא טהור (יהדות, המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, הוא מנהיג את העולם, ובסופו של דבר את הכל עושה לטובת היהודים שגרים בארץ ישראל, כדי להפוך את העולם כולו לטוב, קדוש וטהור. למרות הדברים שרואים בעולם, כל התסבוכות והסיבוכים, פעילות איתני הטבע, האסונות מכל הכיוונים וחושבים שהכל הזוי - חושבים שהקדוש-ברוך-הוא לא יכול לשנות את העולם - טעות גדולה בידם ובמחשבתם. הקדוש-ברוך-הוא יכול לעשות הכל, עושה וימשיך לעשות הכל, כדי לטהר ולקדש את העולם.

ימשיכו חזק התפרצויות הרי הגעש, ימשיכו חזק השיטפונות, ימשיכו חזק רעידות האדמה, רוחות וסופות קשות, מטוסים יתבלבלו, רכבות יעופו ממסילותיהן ויהיו אסונות רכבים למיניהם. כל האוקיאנוסים והימים בעולם כועסים ונמצאים בכוננות לטיהור העולם.

כל מדינה וארץ שתלך נגד מדינת ישראל, בכוונה לקחת חלקים מאדמת הקודש - תיפגע קשות כלכלית, מדינית וחברתית. ארצות הברית אינה במאה אחוז עִם ישראל. הם אמרו שישראל, חס ושלום, גזענית - הגזענות מתפשטת אצלם בצורה מחרידה ותמשיך להתפשט. הם יתעסקו עם הגזענות כל היום. כשיניחו למדינת ישראל ויהיו מחוברים אליה במאה אחוז - יהיה להם שקט ושלווה.

בצרפת יש סיבוכים ותסבוכות, הכל מתהדק ומתהדק סביב הצרפתים. המוסלמים לא מרפים מהם ולא מרפים מהיהודים. האיום על היהודים בצרפת ילך ויתגבר וחבל מאוד מאוד שדם יהודי יישפך. בכל העולם האנטישמיות קשה ביותר, אבל בצרפת המוסלמים רוצים להפוך את צרפת למדינה ערבית, כי רוב רובם באו מאפריקה. בא לישראל שליח מצרפת ורוצה לעשות שתי מדינות, רואה הקדוש-ברוך-הוא שצרפת מתערבת באדמת הקודש והופך את צרפת. צרפת תתהפך ותהיה שם מהפכה שעוד לא חלמו עליה. יהודים, לברוח מהר מהר מהר מצרפת, שלא תגידו שבורא עולם לא הזהיר אתכם. תבואו למדינת ישראל, לא למדינות אחרות, חבל על תחנות מעבר – בכל מקרה תעלו בסוף לארץ ישראל, כי יש האנטישמיות בכל העולם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'מי שנוגע בילדיי, נוגע באדמת הקודש - מסתבך איתי ישירות'.

דאע"ש עושה עבודתו מכל הלב ומכל הכיוונים, כדי לטהר את העולם - מהטמא יוצא טהור. רוסיה מאיימת להראות את כוחה, ולא תיתן לארצות הברית לשלוט במזרח התיכון. איראן, לא מעניין אותה כולם, רוצה להיות מדינה נכבדת בעולם, מעצמה גרעינית. פוחדת פחד מוות ממדינת ישראל, לא מתעסקת איתה ישירות, בעקיפין - כן.

רמת הגולן לא תיפרד מארץ ישראל ולא ייקחו ממנה חלקים, כי סוריה נמחקת ונמחקת ואין חזרה. לא תקום סוריה עוד. סוריה אין לה תקנה ולא תהיה לה תקנה. כל מי שירצה להיכנס לשם ולעזור, יימחק. יש שם אש וגופרית, אין דין ואין דיין, חורבן של כל סוריה.

הדרוזים שבסוריה להיזהר מהם, יש להם אמונה משלהם. יש להם משפחות ברמת הגולן, להיזהר לא להתעמת איתן. לא להכניס אותם לישראל, זה מסוכן ביותר. עם כל אחד שיכנס יבואו עוד חמישה מוסלמים, דאע"ש, חמאס או סורים – סכנה! לא יצליחו לעצור את זה, ממשלת ישראל תיזהר ביותר!

לבנון, חיזבאללה ונסראללה נמצאים בהלם, שוק ותדהמה. הטוב נגמר להם מסוריה ואיראן, נסגר עליהם הכל. ברצועת עזה יש מערבולות ותסבוכות, דאע"ש חוגג ורוקד, לא מפרסמים. כולם מתחפשים בתחפושות כל היום ולא יודעים מי דאע"ש ומי ג'יהאד, מי חמאס ומי פלסטינאים. הם מחסלים אחד את השני, לא יודעים מי נגד מי - נתן להם הקדוש-ברוך-הוא תעסוקה יפה.

לרוב הערבים במדינת ישראל אסור להאמין, יש להם אינטרס, הם עוזרים לגויים בתוך ומסביב למדינת ישראל, שלא יגידו שלמדינת ישראל וליהודים לא יִקְרֶה כלום. יש קנוניות סביב ירושלים ובמזרח ירושלים שרוצות לעשות פיגועים. תעודת הזהות הכחולה מבלבלת, צריך לפקוח עיניים.

החמאס כמו בקבוק תבערה, ממשיך לחפור מנהרות בקצב חזק. הם חופרים ארבעים מנהרות, מעתיקים מהיהודים את ה'ארבעים'. במצרים סיסי על הכוונת, תשמור על עצמך סיסי. מצרים מבעבעת כמו הר געש שעוד מעט יתפרץ, בכל רגע. ירדן ממשיכה לקבל 'מתנות' של פליטים, הם יהרסו כליל את ירדן.

תורכיה רוצה שלום עִם ישראל, כי התייבשה להם הכלכלה. כשהיהודים היו בקשר, הם נתנו לתורכים חיים טובים ופרנסה טובה. הצעה מריבונו של עולם: יהודים לא לנסוע לתורכיה ולא להתעסק איתם! דאע"ש בתוך תורכיה חזק מאוד וארדואן משותק, לא יכול לעשות כלום.

עיראק כמו סוריה אחותה - אין דין ואין דיין. כל המהפכה בעולם, גוג ומגוג בחו"ל - לא בישראל, לא בישראל, לא בישראל!
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שבמדינת ישראל, בארץ ישראל הקדושה יהיה רק טוב, שיתנהגו בדרך טובה וישרה, יקיימו את עשרת הדיברות, ילמדו תורה ויתפללו. נתן הקדוש ברוך הוא ענן אש המקיף את מדינת ישראל - ואני אלחם לכם ואתם תחרישון, בינתיים נלחם לנו חזק ומחכה לנו שנחריש. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'יהודים בארץ ישראל הקדושה, אתם המראה של כל העולם, לפי ההתנהגות שלכם - יתנהג העולם'.

עם ישראל וכנסת ישראל יתנו גיבוי חזק מאוד לצבא-הגנה-לישראל כי בזכותו ישנים, מתפללים ולומדים תורה, שכל חיילי צבא-הגנה-לישראל יהיו קדושים וטהורים!

ממשלת ישראל, לפני כל החלטה צריך לבדוק כל דבר בקפדנות. תיזהרו מלעשות לטובתכם, תעשו הכל לטובת היהודים בארץ ישראל! הקדוש-ברוך-הוא מגלה נכסים, עושה כלכלה טובה בארץ ישראל וזה לא אישית לחברי הכנסת, זה אך ורק ליהודים שגרים בארץ ישראל. צריך לדעת, בורא עולם נותן מתנות כדי שיתנו אותן לילדיו.

הכלכלה במדינת ישראל היא הטובה ביותר בעולם, לא יחסר כלום, צריך רק לעבוד. הנדל"ן בישראל, בתים, מגרשים, כבישים, עסקים וחנויות - זה הכיוון היום ולא יעצור לעולם, ימשיך עד אין-סוף.

מזג האוויר המשתנה, כל הסכסוכים בעולם ופעילות איתני הטבע - הכל פחד וְיִרְאָה מבורא עולם. זה לא רגיל ולא קל כשקרובה המלכת מלך המשיח. צריך לעבוד קשה כדי שבורא עולם ימליך את מלך המשיח. העולם כולו תוהו ובוהו ומסובך לפני היום הגדול!

צריך לתת גיבוי חזק לשרי הממשלה שעובדים באמונה ורוצים לשפר את התרבות והחוק במדינת ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל הרבנים במדינת ישראל יהיו מלוכדים ומאוחדים ביניהם, לא ידברו לשון הרע על אף אחד ולא יהיו דוגמא ללשון הרע. רוצה בורא עולם שכל עשרות אלפי החסידים, של כל הרבנים, יהיו מלוכדים מאוחדים, כדי להציל את ארץ הקודש ולקדם את המלכת מלך המשיח. הם צריכים לדבר על הגאולה ועל מלך המשיח בביטחון מלא!

כשהרבנים, לא משנה חרדים או אחרים, יהיו בשלום ביניהם, מלוכדים ומאוחדים, גם מאות אלפי חסידיהם יהיו מלוכדים, תהיה אחדות גדולה בעם ישראל ויקדים בורא עולם את המלכת מלך המשיח. רק יתחילו לטפל בעניין הזה - כבר משיח ייצא לאור ויתגלה! הרבנים שיתחילו בזה - תהיה להם זכות ענקית אצל מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר