בכיר חמאס מודה: "עשרות פעילי דאעש פועלים בעזה"

בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק, מודה היום כי ברצועת עזה, ישנם כבר עשרות פעילי דאעש. לדבריו התבססותם היא "כשל רעיוני, ולכן לא ניתן לטפל בהם מבחינה ביטחונית" (חדשות)

מתוף סרטון האיומים על חמאס וישראל (צילום: דאעש)

איום חדש על ישראל: ארגון המדינה האסלאמית דאעש נמצא ברצועת עזה ופועל ממנה בתקופה האחרונה, כך הודו היום (ראשון), בכירים בארגון הטרור חמאס.

חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, התייחס בראיון לערוץ הטלוויזיה אל-קודס לסרטון של דאעש בו הוא מאיים על חמאס ואמר כי הם ילחמו בו.

"מדוע הם רוצים להפוך את עזה לים של דם, ומה יכולתו של ארגון זה לאיים בצורה כזו? יש עשרות אנשים פעילי דאעש ברצועת עזה, אך הם אינם מאורגנים, ואני סבור שבבתי הכלא רחבים", אמר.

הוא אמר כי הסיבה להתבססותם ברצועת עזה הוא "כשל רעיוני, ולכן לא ניתן לטפל בהם מבחינה ביטחונית, אלא בשימוש בכל הדרכים... בסופו של דבר, אנו רחמנים יותר כלפיהם מאשר הם עצמם".

דאעש פרסם בשבוע שעבר סרטון בו מאיימים אנשיו על ישראל ועל ארגון הטרור חמאס. בסרטון, בו מופיע הכיתוב "מסר לאנשינו בירושלים", נראים פעילי הארגון כשהם מצוידים בנשק ואפודים, כורעים על הברכיים ושולחים איומים לכל עבר.

אחד הפעילים, אבו עזאם אל-רזאווי - אחד המפקדים הבכירים של הארגון בחאלב שבסוריה, מופיע בסרטון כשהוא רעול פנים, ואומר בין היתר: "אנחנו נעקור את מדינת היהודים".

בנוסף, הוא שיגר מסר מאיים לחמאס: "נעקור את חמאס ואת כל הפלגים החילוניים. אנחנו לוקחים אתכם בחשבון. חמאס וכל הפלגים החילוניים ייכנעו לרצוננו ונשליט בעזה את חוקי השריעה".

"אנו ננקום בכם, אתם תראו בעזה דם שנשפך ואיברים נכרתים. חמאס לא פועל למען האיסלאם, אלא למען ניצחונה של איראן ושל ארצות הברית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר