משרד המשפטים נגד יואב יצחק: "שקר גס - פרסומי יצחק כוזבים"

משרד המשפטים פרסם בצורה חסרת תקדים הודעה לפיה נגד תנ"צ אפרים ברכה לא עמדה חקירה פלילית והוא לא נקרא לחקירה במחלקה לחקירת שוטרים: "פרסומים כוזבים' (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תנ"צ אפרים ברכה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

משרד המשפטים נגד העיתונאי יואב יצחק: למעלה מ-12 שעות לאחר מותו של תנ"צ אפרים ברכה מהתאבדותו בירייה, הוציא הערב (ראשון) משרד המשפטים הודעה חסרת תקדים כנגד העיתונאי יואב יצחק, מו"ל האתר News1 (מחלקה ראשונה).

בהודעה נכתב בין היתר: "נבקש להבהיר באופן חד משמעי כי מדובר בשקר גס, בהמשך לפרסומים כוזבים של יצחק בעניין זה". ההודעה מתייחסת לדיווחי יצחק על פתיחה אפשרים בעתיד של חקירה פלילית נגד ברכה.

בשבועות האחרונים פרסם העיתונאי יואב יצחק באתרו במספר הזדמנויות כי המחלקה לחקירת שוטרים (המסונפת למשרד המשפטים) מקיימת בדיקה נגד מי שהוגדר כ"חוקר מספר 1", לאחר מספר עדויות שהגיעו לידי חוקרי מח"ש. הערב, כאמור, הודיע משרד המשפטים באופן חסר תקדים כי הדיווחים על חקירה הם "שקר גס ופרסומים כוזבים".

הבוקר, שעות ספורות לאחר התאבדותו של ברכה הוציאו היועץ המשפטי לממשלה - יהודה ויינשטיין ופרקליט המדינה שי ניצן הודעה לפיה "תנ"צ ברכה היה קצין משטרה הגון וברוך כישרונות, אמיץ ומסור בכל מאודו לשלטון החוק. במשך למעלה מ-30 שנה הוא שירת בשורות המשטרה במגוון תפקידים והיה ממובילי המאבק בשחיתות השלטונית ובפשיעה בכללותה".

עוד נכתב כי "היועץ ופרקליטות המדינה עבדו עמו יד ביד שנים ארוכות בתיקים רגישים וקשים מאין כמותם, בשיתוף פעולה הדוק שהניב פירות רבים. היועץ ופרקליט המדינה משתתפים באבלה העמוק של המשפחה ושל משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר