בכל חודש:

חברת מועצת הנשים עדינה בר שלום תשתתף בישיבות סיעת ש"ס

חברת מועצת הנשים של ש"ס עדינה בר שלום החלה לקחת חלק בישיבות הסיעה בכנסת. "תשתתף לפחות בישיבה אחת בחודש". בעבר תקף חבר מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה את "מועצת הנשים": "אנחנו לא רפורמים - אין לנו רבניות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עדינה בר שלום ואריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במשך שנים בישיבות סיעת ש"ס השתתפו רק גברים - חברי הכנסת, השרים והעוזרים. אך מעתה, מידי חודש תשתתף בישיבות הסיעה גם הגב' עדינה בר שלום, בתו של פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל וחברת מועצת הנשים של ש"ס.

הצהריים (שני) הגיעה בר שלום לראשונה לישיבת הסיעה והעבירה סקירה על תעסוקת הנשים החרדיות. בפתח הישיבה אמר דרעי: "אני מברך, ברוכה הבאה, את הרבנית עדינה בר שלום, שנאותה לבקשתנו להשתתף פעם בחודש מינימום בישיבות הסיעה. אני מברך אותה".

דרעי ברך את מועצת הנשים של ש"ס ואמר: "בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל, בעז"ה נמשיל להיגאל על ידי הנשים הצדקניות, יישר כוח". בהמשך, נשאל דרעי על ידי התקשורת מה תפקידה של מועצת הנשים, אמר "תצלמו" וסירב לענות.

בראש מועצת הנשים של ש"ס עומדות יפה דרעי רעייתו של יו"ר ש"ס והגב' עדינה בר שלום, אולם עד כה לא פורסמו שמותיהם של שאר החברות.

בהקלטה שנחשפה לפני ארבעה חודשים נשמע חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה תוקף את מועצת הנשים של ש"ס ועצם קיומה: "אין דבר כזה מועצת חכמות ואין שום דבר, פעם מועצת החכמות בש"ס החליטה משהו? קבלו את ההחלטות שלהן? זה לא מועצת חכמות!"

לדבריו: "אנחנו לא רפורמים - אין לנו רבניות, בדעת תורה יש רבנית שפוסקת הלכה?, מה היא צריכה לפסוק? פעם בתורה יש מועצת נשים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר