מבצע קיץ על גלגלים של קוקה קולה יוצא לדרך

המהלך הגדול של הקיץ: "מבצע קיץ על גלגלים" של "קוקה קולה" הושק במסיבת עיתונאים בהשתתפות נציגי התקשורת במגזר החרדי • כל הפרטים על המבצע (צרכנות)

ראשי החברות מקבוצת קוקה-קולה בהשקה (צילומים: יחסי ציבור)

בנוכחות נציגי התקשורת במגזר, ומנהלי החברות, הושק המהלך הגדול של הקיץ - מבצע "קיץ על גלגלים" המאחד את המותגים הגדולים: קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות. במסגרת המבצע יוכלו הצרכנים לזכות ברכב משפחתי שכור לשבוע או בטיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד, כולל חבילה מפנקת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים שתהפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת. הפעילות תימשך ארבעה שבועות במהלכם יבחרו עשרות זוכים מאושרים.

מסיבת העיתונאים התקיימה במתחם מפעל קוקה-קולה בבני ברק, בהשתתפות רן, לצד אנשי עיתונות ותקשורת מכל רחבי הקשת של המדיה החרדית.

תומר סגיס, דובר הקונצרן קידם בברכה את המשתתפים ונשא דברי פתיחה מתובלים בציטוטים מפרשת השבוע, בדבריו התייחס לברכתו של בלעם- "מה טובו אהליך יעקב"- כוחו של עם ישראל הוא באחדותו. "גם אנחנו בחברה המרכזית, מאחדים כוחות לטובת הצרכן החרדי" ציין סגיס "ומשלבים את כל המותגים הגדולים במטרה להעניק לצרכן החרדי אפשרות ליהנות מחוויה משפחתית מאחדת ומלכדת."

מנכ" ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, איציק תמיר, בירך את מנהלי החברות ואת נציגי המגזר החרדי בתקשורת וסיפר על הקשר החם של הקונצרן עם המגזר: "קרוב ל-40 שנה שאנחנו ממוקמים בלב המגזר, מושרשים בהוויה החרדית ומכירים מקרוב את צרכיו של הצרכן החרדי. האסטרטגיה שלנו כחברה, היא להעניק לכל צרכן אפשרות לצרוך את מוצרינו בדרך הקרובה לליבו. לכן שילבנו את כל המותגים הגדולים בפעילות חווייתית המתאימה לצרכיו ולערכיו של הצרכן החרדי. "

מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן , סיפר על העשייה המתמדת לטובת הצרכן החרדי. "אנחנו לומדים ומתעדכנים כל העת ומשתדלים לבנות פעילויות המותאמות לאופי המגזר החרדי, לערכיו ולאורחות חייו. כל חברה המשתתפת כאן במבצע עושה זאת לחוד וכעת כולנו יחד. גם בעתיד נמשיך ליזום וליצור מהלכים ייחודיים ומעניינים למגזר ממקום של כבוד והערכה."

בן ציון פדר הציג בפני הנוכחים את הפעילות והתובנות העומדות בבסיסה וחשף את המבצע לפרטיו. כאשר הוא מדגיש את העיתוי הנבחר לפעילות- בין הזמנים, כאשר כל המשפחה נמצאת יחד ומחפשת את הדרך הטובה לצאת יחד לטייל וליהנות.

השתתפות במבצע קיץ על גלגלים

ההשתתפות במבצע, כפי שעולה מהדברים, קלה ופשוטה. קונים ב- 50 שקלים בקניה אחת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים במבצע: קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות. שומרים את החשבונית בה מופיעים כל המוצרים.

מתקשרים לטלפון 03-6060604

מקישים את פרטי החשבונית ועונים על 3 שאלות ידע על המותגים שבמבצע. המשתתפים שענו תשובות נכונות בפרק הזמן המהיר ביותר בכל יום, זוכים ברכב משפחתי שכור עד שמונה מקומות למשך שבוע, או ביום טיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד לבחירתם. בנוסף, יקבלו הזוכים חבילת פינוקים הכוללת מגוון ממוצרי המותגים המשתתפים במבצע לטיול מושלם.

את המפגש חתמה חלוקת ערכות שי קייציות ומושקעות לנוכחים, שהכניסו אותם לאווירת הקיץ וכללו צידנית איכותית ובה מבחר מוצרי המותגים המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר