דרעי לכחלון: "לממש את מע"מ אפס"

יו"ר ש"ס אריה דרעי פנה לשר האוצר משה כחלון ודרש ממנו לקראת דיוני התקציב, לממש את חוק מע"מ אפס על מוצרי יסוד: ולהוכיח כי הדאגה לחלשים היא בראש מעיינינו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומשה כחלון (צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש 90)

מע"מ אפס: שר הכלכלה אריה דרעי פנה הצהריים (שלישי), לשר האוצר משה כחלון ודרש לממש את ההתחייבות להורדת מע"מ אפס עכל מוצרי יסוד.

בפתח המכתב מסביר דרעי על הצורך להוריד את יוקר המחיה במדינת ישראל, שלדבריו ביטול מע"מ על מוצרי יסוד יקל על השכבת החלשות במדינה.

דרעי מזכיר לכחלון, כי בהסכם הקואליציוני בין ש"ס לליכוד הממשלה מחוייבת לדאוג להורדת המע"מ על מוצרי יסוד, ומבקש כי ההסכם יקוים.

"בימים אלו אנו מתחילים את דיוני התקציב, וזוהי הזדמנות נדירה לקבוע סדרי עדיפויות חברתיים ולהוכיח כי הדאגה לחלשים היא בראש מעיינינו".

דרעי כותב לכחלון, כי מינה את מנכ"ל משרדו עמית לינג, לרכז את הנושא ומבקש משר האוצר לדעת מי הנציג מטעמו שילווה את ביצוע מע"מ אפס.

יצוין כי מבדיקת 'כלכליסט' עולה כי "מדובר בהטבה שתוליד חיסכון דל מאוד לכל משפחה בישראל. משפחה ממוצעת מהשכבות החלשות, מוציאה על מוצרי היסוד 225 שקל בחודש. הסרת המע"מ עליהם תחסוך למשפחה כזו 34 שקל בכל חודש, כלומר 405 שקל בשנה בממוצע. זהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר