המשטרה: בית המחבל מהטבח בהר נוף ייהרס מחר

משטרת ישראל הודיעה לבני משפחת המחבל שביצע את הטבח בבית הכנסת בהר נוף כי ביתה ייהרס כבר מחר בבוקר. ביתו של המחבל הנוסף נאטם כבר בשנה שעברה (חדשות,ארץ)

ראסן אבו ג'מאל לצד בית הכנסת בו בוצע הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משטרת ישראל הודיעה לבני משפחת המחבל שביצע את הטבח בבית הכנסת בהר נוף כי ביתה ייהרס כבר מחר (רביעי) בבוקר. כך דווח הערב ב"הארץ". על פי הדיווח, כוח משטרה הודיע הבוקר לבני משפחתו של המחבל כי הבית, בשכונת ג'בל מוכבר, ייהרס מחר.

מדובר בביתו של ראסן אבו ג'מל, אחד משני המחבלים שביצעו את הטבח הנורא בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים, בו נהרגו ארבעה מתפללים והשוטר הדרוזי זידאן סייף.

"המוקד להגנת הפרט", באמצעות עורך הדין אנדרה רוזנטל, הגיש עתירה דחופה לבית המשפט בבקשה לבטל את ההריסה המתוכננת. לדבריהם, המדינה ביקשה את הריסת בית המחבל לפני כחצי שנה בטענה שיש צורך בהתרעת מפגעים פוטנציאליים במהירות האפשרית. לטענתם, לאור העובדה שההריסה לא בוצעה עד כה ושחלפו כבר שמונה חודשים מזמן ביצוע הפיגוע, הרי שההריסה כעת היא "פעולת נקם" שתפגע אך ורק בבני משפחה "חפים מפשע".

אלמנת המחבל מיועדת לגירוש מהעיר ירושלים, זאת לאחר ששר הפנים הורה על שלילת מעמד התושבות שלה.

ביתו של המחבל השני, עודאי אבו ג'מל, נאטם בשבוע שעבר. במקביל, הגיעו שוטרים גם לבית משפחת חיג'אזי, שבנם מועתז ירה בפעיל הר הבית יהודה גליק ופצע אותו באורח קשה מאוד, והודיעו לבני המשפחה כי בימים הקרובים יאטם חדרו של המחבל זאת בהתאם להחלטת בית המשפט.

עד כה נהרס ביתו של עבד אל-רחמן שלודי, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה ברכבת הקלה בבירה בשנה שעברה, ונאטם ביתו של עודאי אבו ג'מלץ. המדינה אמורה להרוס בנוסף גם את ביתו של איברהים חיג'אזי במחנה הפליטים שועפט, המחבל שביצע פיגוע דריסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר