דרישה מצוקרברג: חסום חשבונות של מסיתים בפייסבוק

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פנה למארק צוקרברג בדרישה להסיר מן הרשת חשבונות פייסבוק מסיתים. "תופעה מצערת ומכוערת, בני נוער הוסיפו לשמם את הכינוי 'מוות לערבים' או 'מוות ליהודים'" (דיגיטל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מארק צוקרברג (צילום: שאטרסטוק)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פנה היום (רביעי) אל נשיא פייסבוק מארק צוקרברג בדרישה שיסיר עמודי פייסבוק המסיתים נגד יהודים וערבים.

פנייתו של אדלשטיין מגיעה לאחר שבתקופה האחרונה פרקליטות המדינה הגישה כתבי אישום נגד ערבים תושבי מזרח ירושלים בחשד שהסיתו נגד יהודים בזמן מבצע "צוק איתן" אשתקד.

במכתב שנשלח גם למנהל המדיניות של פייסבוק כתב אדלשטיין: "באחרונה נחשפתי לתופעה מצערת ומכוערת של דפי פייסבוק ישראליים שבעליהם, ככל הנראה בעיקר בני נוער, הוסיפו לשמם את הכינוי 'מוות לערבים'. כן קיימת תופעה בקרב גולשים המוסיפים 'מוות ליהודים'".

(צילום מסך)

"אני מזועזע מהתופעה ומגנה אותה בכל פה, ואין לי כל ספק שמדובר בהסתה לשמה. לציבור היהודי והערבי בישראל יש לא אחת ויכוחים נוקבים, אבל גם כשמחדדים עמדות יש לעשות זאת באופן ענייני ומתוך כבוד האדם", הוסיף.

יו"ר הכנסת ביקש מפייסבוק לפעול בנושא באופן דחוף וללא כל דיחוי וזאת על פי המדיניות של החברה ובכך להפסיק לאלתר את ההסתה נגד יהודים וערבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר