אחיו של מנגיסטו: "הוא לא בריא בנפשו, תעזרו לו"

יאלו מנגיסטו, אחיו של הישראלי המוחזק בעזה, אברהם מנגיסטו, הגיב הבוקר לראשונה לפרשה ואמר: "הוא עבר הרבה טיפולים במהלך חייו. אנחנו פונים לממשלה שתעזור לנו להשיב אותו" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנגיסטו על רקע בית המשפחה באשקלון (צילום: רועי עידן -YNET)

משפחתו של הישראלי אברהם מנגיסטו בן 28 מאשקלון, הנמצא ככל הנראה ברצועת עזה יוצאים הבוקר (חמישי) לראשונה לכלי התקשורת ואומרים כי הוא אינו בריא בנפשו וכי המדינה צריכה להשיב אותו בהקדם.

אחיו יאלו אמר בפתח בית המשפחה באשקלון: "אברהם איננו בריא בנפשו. אנחנו מבקשים שיעזרו לו. הוא עבר הרבה טיפולים במהלך חייו. הוא עשה מעשה לא מתוך שיקול דעת. אנחנו פונים לממשלה שתעזור לנו להשיב אותו".

אבי יאלו, חבר המשפחה, אמר כי המשפחה "קיבלה מידע אך המידע היה לא מספק, הרבה סימני שאלה שאף אחד לא נתן להם מענה. הם סמכו על המדינה שתעשה הכול בשביל להביא את הילד הביתה. הם לא פעלו בשום זירה בשביל לעורר איזשהו לחץ ובגלל זה גם הייתה שתיקה רועמת".

"לפי מה שמספרים הוא עבר את מערכת הביטחון הישראלית בלי שהם ניסו לעצור אותו או למנוע ממנו להגיע לשם. אני מניח שכל אזרח שיבוא לחצות את הגבול בין אם זה להיכנס לארץ ובין אם זה לצאת לארץ ומערכת הביטחון קולטת, רואה לייב, היא תעשה משהו כדי למנוע את זה. וזה לא נעשה בסיפור הזה", הוסיף.

מוקדם יותר הבוקר, הותר לפרסום כי מנגיסטו, חצה את הגבול בחוף זיקים בחודש ספטמבר, לכיוון רצועת עזה, ומאז נעלמו עקבותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר