יעלון: "משקיעים מאמצים להשיב הישראלים מעזה"

שר הביטחון משה בוגי יעלון התייחס לפרשת אברהם מנגיסטו והאזרח הבדואי המוחזקים בידי חמאס בעזה, ואמר כי נעשים מאמצים להשיבם. אביגדור ליברמן הביע זעם שלא עודכן בהיותו שר חוץ (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (צילום: הדס פרוש / Flash90)

ישראלים בידי חמאס: שר הביטחון משה בוגי יעלון התייחס הצהריים (חמישי) לפרשה שנחשפה הבוקר, על אברהם מנגיסטו ואזרח בדואי שככל הנראה מוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס, לאחר שחצו את הגבול עם רצועת עזה.

יעלון, שחזר מביקור באיטליה, אמר: "שני אזרחים ישראלים נמצאים ברצועת עזה בידי חמאס. מדינת ישראל משקיעה מאמצים רבים להשיבם לחיק משפחתם. אנו רואים בחמאס אחראי לגורלם ודורשים את החזרתם".

שר הביטחון התייחס לפגישה שלו עם בני משפחתו של אברהם מנגיסטו ואמר: "נפגשתי עם משפחתו של אברהם מנגיסטו, עדכנתי אותה בפעולותינו וחיזקתי את ידיה. אנו נמצאים גם בקשר עם משפחתו של הישראלי הנוסף המוחזק ברצועה ומעדכנים אותה בהתפתחויות".

גם יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התייחס לפרשה וחשף כי לא עודכן במקרה בזמן היותר שר החוץ: "אני חושש שזה מעיד שלא הופקו לקחים ממקרים קודמים. מאז עסקת ג'יבריל שילמנו מחירים גבוהים ובלתי הגיוניים. אני מקווה שמקבלי ההחלטות במקרה זה יפעלו על פי החלטות ועדת שמגר שהממשלה עצמה מינתה".

מוקדם יותר אמר הנשיא ראובן ריבלין כי: "מהמידע שקיים עולה שמנגיסטו מוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. אנחנו נמשיך ונעשה את כל המאמצים על מנת להביא את הפרשה לסופה בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר