ירושלים: בן 14 צילם "סלפי" בליפתא ונפצע קשה

נער בן 14 משכונת רמות בירושלים נפצע באורח קשה מאוד לאחר שהצטלם "סלפי" במעיין הליפתא וכתוצאה מכך נפל מגובה רב. הנער הובהל ל"הדסה עין כרם", שם עבר ניתוח מורכב. אמו של הנער: "שיפסיקו לטפס לכל זוויות הצילום המטורפות" (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

יוסף, נער בן 14 משכונת רמות בירושלים, מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים "הדסה עין כרם", לאחר שנפצע באורח קשה בזמן שניסה להצטלם בתמונת "סלפי" במעיין הליפתא.

הנער הובהל לבית החולים במצב קשה מאוד, שם עבר ניתוח מורכב על ידי צוות מומחי נוירוכירורגיה, פה ולסת ופלסטיקה. הנער, יוסף, שהגיע למעיין ליפתא יחד עם מספר חברים לא שיער שכך יסתיים הבילוי.

"הוא סיפר לי שהוא עלה על סלע לצילום סלפי עם החברים וצנח חמישה מטר למטה כאשר הסלע שעמד עליו התפורר", סיפרה אמו של הנער מחוץ למחלקת טיפול נמרץ ילדים. "הוא שבר את עצמות המצח, ועבר ניתוח ואנחנו מקווים לטוב". לדבריה, היא הזהירה את בנה וביקשה שיזהר כשיצא לליפתא.

אחיו הגדול מיכאל הוסיף, "החברים שלו ראו אותו מצטלם, הסתובבו לרגע, וכאשר הם סובבו את הראש בחזרה הוא לא היה שם, פשוט נעלם, הם לא הבינו מה קרה".

ד"ר אמיל מרגולין, נוירוכירורג בכיר במחלקה הנוירוכירורגית בהדסה עין כרם אשר ניתח את יוסף סיפר: "הפציעה הייתה קשה והנזק לגולגולת נרחב וניכר. הניתוח היה גם מורכב וארך ארבע שעות. גם רופאי פה ולסת ופלסטיקה היו מעורבים, אך כרגע נראה כי התחזית טובה ואנו מקווים שלא יהיו סיבוכים".

רופאי טיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם ציינו כי "כעת יוסף מתאושש מהניתוח, מצבו בינוני יציב, הוא אינו מורדם או מונשם, ואנו מקווים שיתאושש מהפגיעה באופן מיטבי".

אמו של יוסף ביקשה למסור לצעירים המסכנים את עצמם עבור "סלפי": "כל מה שאני רוצה הוא שהילדים שלנו יפסיקו לטפס לכל זוויות הצילום המטורפות האלה, פשוט להפסיק עם זה. אין לזה ביטוח או אחריות, צריך קודם כל לחשוב על בטיחות, אני מבקשת שישמרו על עצמם, הם חייבים", אמרה בדאגה. "שלא יגידו אני גיבור ואחרי זה המשפחות יבכו מדאגה וצער. אני יודעת שהוא בידיים טובות כאן, עכשיו רק שיהיה בריא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר