בגלל דליפת חומרים מסוכנים: הופסקה תנועת הרכבות בין עכו לנהריה

רכבת ישראל הודיעה על הפסקת תנועת הרכבות בין עכו לנהריה, זאת בעקבות חומרים מוסכנים שנמצאו באזור. רכבת ישראל תעמיד שאטלים בין התחנות הללו לשרות הציבור (חדשות, רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: Moshe Shai/FLASH90)

רכבת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (ראשון) על הפסקת תנועת הרכבות בין עכו לנהריה, זאת עקב הימצאותם של חומרים מסוכנים באזור הקו.

מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל נאלצת בשלב זה, מטעמי בטיחות הנוסעים והרכבות, לסגור את תחנות נהריה ועכו. תנועת הרכבות דרומה תתחיל ותסתיים בתחנת קריית מוצקין".

על פי הודעת הרכב, "במהלך פעילות בדיקה שגרתית המתבצעת במפעל רפאל-מכון דוד באחד המתקנים הכוללים גם חומר מסוכן התגלו מאפיינים חריגים. האזור המדובר נמצא בקרבת פסי הרכבת ועל כן, מטעמי בטיחות הנוסעים והרכבות, נאלצת הרכבת להפסיק בשלב זה את פעילות תחנות הרכבת נהריה ועכו".

מהרכבת נמסר כי "התנועה דרומה תחל ותסתיים בתחנת קריית מוצקין. שאר הקווים פועלים כסדרם. רכבת ישראל תעמיד שאטלים בין התחנות הללו לשרות הציבור".

לסיום נמסר מרכבת ישראל: "רכבת ישראל מתנצלת בפני נוסעיה על אי הנוחות הזמנית ותודיעה לכשתתחדש התנועה בקו זה".

מחברת רפא"ל נמסר: "מדובר במכון דוד של רפאל שנמצא באזור הקריות, כאשר באחד המתקנים בתוך המכון במסגרת בדיקה שגרתית התגלו ממצאים חריגים של חומר מסוכן".

לטענת החברה: "אין שום סכנה - לא למי שנמצא בתוך המכון, או לאנשים שנמצאים בקרבת המכון, כמו קריית ים ומוצקין. פסי הרכבת חוצים את לב מכון דוד, ולכן אין השפעה סביבתית רחבה על התושבים מסביב, אבל כן הוחלט לסגור את הקו בנקודה הזאת שבה הרכבת עוברת בלב המכון, מתוקף משנה זהירות, כיוון שמדובר בחומרים מסוכנים ואנחנו לא מעוניינים לקחת סיכונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר