דיווח: ה"רב" הדתי לאומי מהצפון החזיק בפרופיל פיקטיבי בפייסבוק

חוקרי המשטרה חושדים כי ה"רב" הדתי לאומי מהצפון, החשוד במעשים חמורים, החזיק בפרופיל פייסבוק פיקטיבי, בו עקב גם אחרי רבנים אך גם אחרי מראות לא ראויים. פרקליטו מכחיש את הטענות (דיגיטל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Basel Awidat - פלאש90)

שלושה שבועות אחרי שהתפוצצה הפרשה "הרב" הדתי לאומי מהצפון, המשטרה ממשיכה לשפוך אור על הפרשה שמסעירה את הציבור הדתי ובימים האחרונים מבצעים החוקרים בדיקה לפיה הרב הפעיל פרופיל פייסבוק מזויף ובדרכו לנשים ועל פי החשד ביצע בהן מעשים חמורים.

על פי הדיווח בעיתון 'ישראל היום', המשטרה חושדת כי פרופיל בשם "עוז ישראלי", הוא למעשה התחזות של אותו "רב".

בין חבריו של הפרופיל המזויף נמצאים רבנים מוכרים ואף תלמידיו של הרב, עם פוליטיקאים ואנשי תקשורת מהציבור הדתי – לאומי. אולם במקביל הפרופיל עקב אחרי נשים ומראות שאינן ראויים.

נתון נוסף בו רואה המשטרה עילה לחשד, היא העובדה שעל דף הפייסבוק הרשמי של הרב החשוד הגיב אותו "עוז ישראלי". במהלך הבדיקה הובא נתון ולפיו על שיעור שהועלה בהלכה יומית הגיב ישראלי וכתב, "חזק. תודה".

פרקליטו של הרב, עו"ד אפרים דמרי, הכחיש כאמור את החשדות המיוחסות בכתבה ומסר כי "לא היה ולא נברא. אין ולא היה כל קשר בין הרב לבין דף הפייסבוק המדובר, וכל ניסיון לקשור בין השניים אינו אלא הזוי לחלוטין".

כזכור, נגד הרב, מרבני הציונות הדתית, הועלו בתחילה טענות על מעשים חמורים שביצע בנשים רבות. רבני הישיבה בראשה עמד ורבני העיר חקרו את התלונות והגלו את הרב אל מחוץ לעיר. לאחר כשבועיים נפתחה חקירת משטרה בפרשה ומאז החלו לזרום תלונות של נשים נגד הרב.

הרב מצידו טוען כל העת כי הוא חף מפשע וכי הוא ישתחרר בקרוב. אלא שרבני העיר מצידם טוענים כי ברשותם הקלטות בהן מודה הרב בפה מלא במעשים המיוחסים לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר