גפני נועד עם ראשי ערים: "נפעל לסייע לכם בביורוקרטיה"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני קיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם ראשי ערים מכל רחבי הארץ, תוך שהוא מבטיח לסייע להם "בביורוקרטיה ובעיות מול האוצר ומשרדי הממשלה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני באחת הפגישות (באדיבות המצ לם)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני קיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם ראשי ערים מרחבי הארץ, שמע אודות הצרכים והבעיות המקומיות והציע פתרונות.

במהלך הפגישות העלה גפני את נציגי משרדי הממשלה על קו הטלפון והבטיח את המשך הסיוע מול משרד האוצר והגורמים הממשלתיים הרלוונטיים כדי לפתור בעיות למען תושבי הערים, הציבור בישראל.

אתמול נועד גפני בכנסת עם ראש העיר עפולה ועסקני היהדות החרדית בעיר, וכן עם ראש העיר ירוחם ונציגי הציבור בעירו, כאשר ראשי הערים העלו את הבעיות בתחבורה, חינוך, דיור, ובירוקרטיה הקיימת לעתים מול האוצר והממשלה.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני הודיע כי ימשיך ללוות באופן אישי את כל אחד מהערים, "אתם מייצגים את ציבור התושבים, והממשלה מחויבת לסייע בידכם ולא להוסיף בירוקרטיה, נשתמש בועדת הכספים ככלי עזר לרשויות המקומיות ובמאבקים של הציבור לשירות ופתרון מצוקות שונות".

בישיבה השתתף גם סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של דגל התורה מנחם שפירא המצוי בקשר יומיומי עם ראשי הערים ונציגי הציבור בכל רחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר