אדלשטיין: "ההסכם עם איראן מבטא קריסת מערכות וחזיון תעתועים"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס היום להסכם הגרעין עם איראן, ואמר כי הוא מעניק עשרות מליארדי דולרים למכונת הטרור האיראנית ויגרום לטילים על ישראל "ויתור על עקרונות יסוד שירשם לדיראון עולם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג - פלאש90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נאם הצהריים (רביעי), במליאת הכנסת במסגרת דיון מיוחד לציון יום ז'בוטינסקי והתייחס להסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן.

אדלשטיין אמר בנאומו: "לצערי, ההסכם שנחתם אתמול עם איראן מבטא קריסת מערכות, חזיון תעתועים בחסות בינלאומית. איראן מהתלת במערב ומצהירה בגלוי על כוונתה להמשיך בתכניותיה הרצחניות גם כנגד מי שנושא ונותן איתה, ולכן זוהי אשליה מסוכנת, לא רק לישראל אלא לשלום העולם. יש בי חשש כבד, לא בלתי מבוסס, שהיא סוללת את הדרך להמשך בניית פצצות גרעין רבות תוך שהיא מעניקה עשרות מיליארדי דולרים למכונת הטרור האירנית".

"לפני 10 שנים הזהירו רבים כי הגירוש מגוש קטיף לא יביא שקט אלא טילים על ישראל. אמרו וצדקו! היום יש להזהיר שההסכם שנחתם אתמול עם איראן לא יביא שקט, אלא טילים על ישראל. הנה, הדברים נאמרים, אבל אני עדיין מלא תקווה שהפעם נטעה", הוסיף יו"ר הכנסת.

"ישראל, כמובן, לא תוכל להשלים עם כל זה. מה שאירע אתמול הוא קריסה של ממש של "קיר הברזל" שלנו - מול הרוע הפונדמנטליסטי. ההסכם הזה הוא תחילת קריסת חומת ההתנגדות המערבית להשתלטות הרצחנית של האסלאם הקיצוני מבית מדרשה של טהרן. זהו ויתור על עקרונות יסוד, שעלול להירשם לדיראון עולם בדברי ימי מאבק התרבויות הזה. על ישראל, העומדת בחזית המאבק אל מול הרוע – מוטלת החל מהיום חובה מוסרית לעשות הכל, אבל הכל! כדי למנוע את הגרעין האיראני. וכן – כל, אבל כל האופציות פתוחות וכשרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר