כיכר TV: הבריחה המדהימה של איל הסמים מהכלא השמור

מצלמות האבטחה חשפו את בריחתו מהכלא של ברון הסמים המקסיקני. עוד בכיכר TV: לראשונה בחייו מרן הגר"ח קנייבסקי התפלל במערת המכפלה, והאריה שהיה רעב מדי (כיכר TV)

כותרות כיכר TV:

• הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של כוחות הביטחון, נעצרו חמישה מחבלים, בהם מחמד אבו שאהין, שרצח לפני כחודש את דני גונן, בפיגוע הירי במעיין ליד דולב. פיענוח הפרשה התאפשר, לאחר שהמחבל התקשר למוקד 100 והודיע כי ביצע פיגוע. הנה התיעוד של מעצר המחבל שביצעו לוחמי דובדבן.

• ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף היום שוב את הסכם הגרעין עם איראן, בדיון במליאת הכנסת אמר נתניהו: "המערב נפל במלכודת החיוכים של המשטר העריץ באיראן. אלמלא המאמצים של ישראל, לאיראן כבר מזמן הייתה יכולת להתחמש בפצצות גרעין, מדובר בהסכם רע מכל הבחינות".

• מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי, הגיע היום לביקור היסטורי ראשון במערת המכפלה בחברון. קודם לכן עלה הרב לציון חמיו מרן הרב אלישיב זצ"ל לרגל היארצייט, ואחר כך הגיע לתפילה בכותל המערבי.

• הבריחה של ברון הסמים חואקין גוסמן הכתה בתדהמה את שירותי הביטחון המקסיקנים. היום גם נחשפת הדרך המדהימה בה הוא נמלט מן הכלא השמור במדינה. במצלמות האבטחה נראה גוסמן המכונה אל צ'אפו, נעלם במקלחת התא, שם הוא נכנס למנהרה מיוחדת שנחפרה עבורו ושפתחה היה ברצפת המקלחת. המנהרה באורך 900 מטרים נחפרה על ידי מומחה המנהרות של קרטל הסמים וצ'אפו עבר בתוכה בנוחות מרבית, כאשר המנהרה מוארת ומצויידת בחמצן. לבסוף יצא אל צ'אפו במקום הזה, הנמצא בתוך שכונת מגורים הסמוכה לכלא. מקורות במקסיקו מוסרים כי ברון הסמים הנחשב לאחד מגדולי העבריינים במדינה הסתייע בשומרים מתוך הכלא שהשביתו את מערכות הסונאר שתפקידן לגלות חפירת מנהרות.

• לסיום: תיעוד מדהים מגיע מדרום אפריקה שם אריה יצא אל הכביש הראשי הסמוך לשמורת טבע בכדי לצוד אנטילופה. אל מול עיניהם הנדהמות של הנוסעים האריה התנפל על האנטילופה והפך אותה לארוחת הצהרים שלו.

קרדיטים: הגר"ח - אלי סגל, דני גונן - דו"צ, נתניהו - ערוץ הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר