מעצרו של "הרב" מצפת הוארך בשמונה ימים נוספים

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של ה"רב" הדת"ל מהצפון החשוד במעשים חמורים. מדובר בהארכת מעצר שלישית מאז נעצר. עד כה התלוננו 10 נשים (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באזל עווידאת - פלאש90)

בית המשפט השלום בקריית שמונה האריך היום (רביעי) בשמונה ימים נוספים את מעצרו של ה"רב" הדתי לאומי מהצפון החשוד במעשים חמורים נגד נשים. מדובר בהארכת מעצר שלישית מאז נעצר על ידי המשטרה.

עד כה נאספו נגד הרב עשר תלונות שונות של נשים המתגוררות בצפון הארץ, שהגיעו לבקש את ברכתו או עצתו ועל פי החשד הרב ביצע בהן מעשים חמורים.

אתמול עומת הרב עם כמה מהמתלוננות נגדו, שהטיחו בו דברים קשים. המשטרה צפויה לעמת אותו עם שאר המתלוננות כבר בימים הקרובים.

פרקליטתן של כמה מהמתלוננות, עו"ד שרה מרקוביץ', סיפרה כי "הן הטיחו בחשוד מילים קשות והוא השפיל מבט. הוא קשר את עצמו לחשדות וסתר את עצמו. הן היו נחושות. הנשק שלו, שהיה הפחד שלהן והאיומים עליהן, הוסר. הן התמודדו באופן מעורר כבוד".

פרקליטו של הרב, עו"ד אפרים דמרי, אמר מנגד: "מרשי התעמת עם חלק מהמתלוננות. הוא השיב עניינית ובקור רוח לטענות שהועלו".

כזכור, נגד הרב, מרבני הציונות הדתית, הועלו בתחילה טענות על מעשים חמורים שביצע בנשים רבות. רבני הישיבה בראשה עמד ורבני העיר חקרו את התלונות והגלו את הרב אל מחוץ לעיר. לאחר כשבועיים נפתחה חקירת משטרה בפרשה ומאז החלו לזרום תלונות של נשים נגד הרב.

הרב מצידו טוען כל העת כי הוא חף מפשע אלא שרבני העיר מצידם טוענים כי ברשותם הקלטות בהן מודה הרב בפה מלא במעשים המיוחסים לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר