ילד נפגע מאוטובוס בירושלים, אישה נפגעה מרכב בבני ברק

יום קשה בדרכים: הולכת רגל נפגעה באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב חזון איש בבני ברק. ילד נפגע באורח קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב סורוצקין בירושלים (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Yonatan Sindel/Flash90)

תאונות בריכוזים החרדיים: בתוך כשעה וחצי התבלו דיווחים על שתי תאונות דרכים בהן נפגעו הולכי רגל חרדים באורח קשה.

לפני כשעה דווח על הולכת רגל שנחבלה בראשה מפגיעת רכב ברחוב חזון איש פינת דבורה הנביאה בבני ברק. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא הובהלה לבית החולים במצב קשה.

מנחם אמסילי, חובש ב'איחוד הצלה', סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בהולכת רגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית לאחר שנפגעה מרכב כשחצתה את הכביש שלא במעבר חציה".

"לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקתי לה בזירה היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני עד קשה. נסיבות התאונה ייבדקו על ידי המשטרה".

כאמור, זו לא התאונה היחידה בה מעורב הולך רגל חרדי היום. לפני שעה קלה נמסר על ילד שנחבל בראשו מפגיעת אוטובוס ברחוב סורוצקין בירושלים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים במצב קשה.

יחיאל מילר, מתנדב 'איחוד הצלה', סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד סבל מחבלה בראשו עקב פגיעת אוטובוס אגד ביציאה מתחנת אוטובוס. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה. נוסעי האוטובוס לא נפגעו, המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר