חדרה: בקשת ראש העיר לאפשר פתיחת עסקים בשבת נדחתה

ברוב של תשעה מתנגדים מול שמונה תומכים, נדחתה הצעתו של ראש העיר חדרה לאפשר פתיחת עסקים ביום שבת. יו"ר ש"ס בעיר: "התוצאה תשמור על כבודה של השבת" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חדרה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

ניצחון חרדי בחדרה: מועצת העיר חדרה דחתה הערב (רביעי) את הצעתו של ראש העיר צביקה גנדלמן לאפשר לבעלי עסקים לפתוח את שעריהם בשבת.

ההצעה נפלה על חודו של קול. תשעה מחברי המועצה החרדים והדתיים הצביעו נגד הצעת החוק, שמונה חברי מועצה בהם ראש העיר הצביעו בעד, אחד נמנע.

בועז ביטון, יו"ר ש"ס בעיר מסר ל"כיכר השבת" לאחר ההצבעה כי "אנו שמחים על התוצאה שתשמור על כבודה של השבת. אומנם, מדובר בניצחון זמני עד שהתפוח האדמה הלוהט יחזור לשולחנו של בית משפט העליון".

הבוקר דווח כי בעקבות המאבק הדתי-חרדי בניסיון לאפשר פתיחת עסקים בשבת, התקבלו איומים על חייו של ביטון. בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר ביטון כי בימים האחרונים קיבל איומים ממשיים: "אחד התושבים איים עלי כי במידה ולא אעזוב את מאבקי נגד השבת, הוא ישבור את ידיי ורגליי. אדם נוסף איים כי יזרוק בקבוק תבערה לביתי".

"אני לא חושש לחיי. את דעתי אני אומר ללא מורא וללא חטא. אני בטוח בעצמי". ביטון סיפר כי העירייה הציעה לו מאבטחים אך הוא סירב לכך: "אני לא חושש מאף אחד. אני בטוח בדרכי. אף אדם לא יצליח לשנות את האידאולוגיה שלי ושל תנועת ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר