שוחד בבית הדין

עובד בית הדין הרבני נעצר בחשד לקידום גיטין בתמורה לכסף

המשטרה עצרה שני תושבי ירושלים, בחשד לקידום עניינים הנוגעים לגיטין בבית הדין הרבני בירושלים בתמורה לכסף, אחד מהם, יעקב סבג הוא מזכיר רשם בבית הדין והשני פעל כמתווך. מעצר סבג הוארך (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

מבוכה בבית הדין הרבני: משטרת ירושלים עצרה שני חשודים, תושבי ירושלים, החשודים כי במהלך החודשים האחרונים פעלו יחד ותמורת תשלום כספי קידמו והשפיעו על החלטות בית הדין הרבני בירושלים, אחד החשודים, הוא מזכיר רשם בית הדין, יעקב סבג.

בחודשים האחרונים נהלה המשטרה חקירה סמויה ביחידת ההונאה, וזה לאחר שהתקבל מידע לפיו העובד בבית הדין הרבני פעל יחד עם מתווך והשפיעו על שינו הליכים משפטיים שנוהלו בבית הדין הרבני בירושלים וזאת תמורת תשלום כספי.

החשוד, בן 30, חשוד כי במסגרת עבודתו השפיע על החלטות שהתקבלו בבית הדין שנגעו לענייני גט, משמורת, הסדרי ראיה, עיכוב יציאה מהארץ, ערבויות וכו'. ואילו החשוד השני פעל כ'מתווך' בין עובד בית הדין הרבני לבין האנשים שביקשו את שירותיו.

במשטרה מספרים, כי אנשים שידעו על פעילותו נהגו לפנות אליו באמצעות 'המתווך', היו מציינים בפניו את בקשתם ומעבירים את הכסף במזומן. עובד בית הדין היה פועל לפי בקשתם והחשודים היו מתחלקים בכסף.

מעצרו של עובד בית הדין סבג הוארך הבוקר בארבעה ימים.

עו"ד אלימלך קורצווייל המייצג את סבג אמר בתגובה: "החקירה בעיצומה וחומר הראיות אינו בידי כך שאין בידי להגיב לגופן של טענות. עם זאת ניתן לומר כבר עתה כי אין כל יסוד לטענה בדבר השפעה על הליכים בבית הדין הרבני והדברים מוכחשים מכל וכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר