הותר לפרסום

המשטרה: פלסטינים רצחו את דוד בר קפרא במהלך שוד

המשטרה התירה לפרסום כי נעצרו שני פלסטינים החשודים ברצח החקלאי דוד בר קפרא. מהחקירה עולה כי הפלסטינים דרשו ממנו כסף ומשסירב הם הכו אותו בכל חלקי גופו והותירו אותו מתבוסס בדמו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דוד בר קפרא, וידאו: הפלסטינים בבית המשפט (צילום תמונה: באדיבות המשפחה; וידאו: דוברות המשטרה)

המשטרה התירה לפרסום, כי עצרה את רוצחיו של החקלאי דוד בר קפרא, שנרצח בזמן עבודה בכרם הענבים בשדות מושב פדיה, וכי מהחקירה עולה כי מדובר בשוד.

על פי חשד המשטרה, מוג'אהד דאר עאצי שעבד חודשיים קודם לאירוע בכרם, ועלאא דאר עאצי, פלסטינים מבית ליקיא, הכו את בר קפרא לאחר שדרשו ממנו כסף, פצעו אותו באורח אנוש, ולאחר מספר שעות הוא מת מפצעיו בבית החולים אסף הרופא.

שני החשודים ברצח נעצרו כבר למחרת האירוע בבית ליקיא.

הפלסטינים בבית המשפט (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מהחקירה עולה כי ביום הרצח, סמוך לשעה 11:30 הרוצחים צפו מרחוק בסוחר שהגיע לקנות ענבים מבר קפרא. לאחר שהסוחר עזב את המקום ניגשו שני החשודים לבר קפרא ודרשו כסף. במקום התפתח עימות בין בר קפרא לשני החשודים, במהלכו הוכה במקל בכל חלקי גופו. שני החשודים נמלטו מהכרם כשהם מותירים את בר קפרא מתבוסס בדמו ולאחר שלא מצאו כסף על גופו. החשודים שיחזרו את הרצח.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן שיבח את חוקרי הימ"ר: "נחישות הצוות החוקר ומקצועיותו הובילה לפענוח התיק תוך זמן קצר ולמעצר החשודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר