משפחת בר קפרא נגד המשטרה: "דמו של אבא זועק – נילחם עד שהצדק יצא לאור"

משפחתו של דוד בר קפרא הי"ד שנרצח על ידי שב"חים יוצאת במאבק נגד המשטרה לאחר שזו הודיעה כי דוד ז"ל נרצח במהלך שוד פלילי ולא נרצח על רקע לאומני: "דמו של אבא זועק - נילחם עד שהצדק יצא לאור" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: יריב כץ - ynet)

משפחתו של דוד בר קפרא הי"ד שנרצח על ידי שב"חים יוצאת במאבק נגד המשטרה לאחר שזו הודיעה כי דוד ז"ל נרצח במהלך שוד פלילי ולא נרצח על רקע לאומני: "דמו של אבא זועק - נילחם עד שהצדק יצא לאור".

לדבריהם: "אפילו השב"כ מודה שמדובר בפעילי טרור! לא נוותר עד שהצדק יצא לאור, השב"כ בעצמו מודה בהודעה רשמית שמדובר בשני פעילי טרור מאזור חברון, כך שטענת המשטרה חמורה ובלתי מובנת לנו".

קרא עוד:

לדבריהם: "הקלות בה נקבע כי מדובר בשוד שהשתבש, וזאת על סמך הודאת המחבלים בלבד, אשר היה להם זמן רב לתאם גרסאות ולהתייעץ בכדי לצאת בעונש קל יותר, מעידה על ניהול חקירה בעייתי ביותר. אבא היה חקלאי פשוט, בעל כרם ענבים שעבד לפרנסתו, לא היו לו סכסוכים, לא חובות ולא היה עליו רכוש רב".

בני המשפחה מציינים כי לא נשדד מדוד בר קפרא הי"ד דבר למרות שלדבריהם במקום היה כסף מזומן ורכב: "לא נשדד מאבא מאומה, כסף שהחזיק עליו לא נשדד והושב אלינו ע"י המשטרה, רכבו - טנדר בשווי של כ-100,000 שקל לא נלקח, קרטונים של ענבים מוכנים לשיווק וטרקטור עם מרסס - הכל נשאר המקום הרצח.

"כל הנסיבות מצביעות על כך שמדובר במניע לאומני ולא בשוד פלילי. אנו בני המשפחה לא נוותר, דמו של אבינו זועק, אנו נילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור ושהמחבלים יבואו על עונשם".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את המשפחה כנפגעי עבירה מסר בתגובה: "אנו מקבלים בתדהמה את המסקנה החפוזה של המשטרה והפרקליטות לגבי המניע למעשה הרצח הנתעב של המנוח, אשר היה ממלח הארץ, חקלאי ואוהב הארץ ואדמתה, שנרצח באכזריות, כאשר כל הסימנים מובילים למסקנה שמדובר ברצח על רקע לאומני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר