המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יש ענן אש סביב גבולות ישראל שמגן על מדינת ישראל, ובכל זאת עם ישראל היהודים צריכים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'!. המסר השבועי

(צילום: באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, ריבון כל העולמים, מתחנן ומבקש מכל היהודים שגרים בחו"ל, לעלות דחוף לארץ הקודש – ארץ ישראל, לעלות דחוף דחוף לארץ ישראל הקדושה! לא יעזור לכם כלום, לא להאמין לגויים, הגויים צריכים ומנצלים אתכם ואח"כ יזרקו אתכם. יש שבעה מיליארד אנשים בעולם שעומדים להתהפך, להשתגע ולפגוע קשה ביהודים שבחו"ל.

הכלכלה בארץ ישראל פורחת, משגשגת ומוצלחת - הכי טובה בעולם. יש בה את כל אוצרות הטבע שבעולם: נפט בשפע, זהב בשפע, גז בשפע, והרבה מתכות וחומרים למיניהם בשפע. הכל יתגלה שלב אחרי שלב. הנדל"ן בשפע, בונים חנויות בשפע, כבישים בשפע ובתים בשפע. צריך להשקיע בנגב, בגליל המערבי, בשומרון ובנימין. יש מיליון יהודים שמחכים לעלות ולגור בארץ ישראל וזה יימשך, עוד מיליון ועוד מיליון - העלייה לא תיעצר!

ממשלת ישראל צריכה להיות רצינית. אם חברי המפלגות לא יפסיקו 'לאכול' זה את זה, לתעתע זה בזה וימשיכו לדאוג כל אחד לאינטרס שלו - בורא עולם מכריז: הממשלה תיפול ותיפול בגדול!

כל מי שאחראי על צה"ל, יגן וישמור עליו וייתן להם גיבוי מלא והגנה בכל מחיר. לא לשמוע בקול הגויים שמשפיעים על האזרחים בארץ ישראל לחקור את חיילי צה"ל. אם לא יגנו על החיילים הם פשוט לא יגנו על מדינת ישראל, לא ייקחו שום סיכון כדי להגן על מדינת ישראל הקדושה וזה חבל!

הקדוש-ברוך-הוא נתן את כל הטוב שבטוב במדינת ישראל ארץ הקודש. בורא עולם קורא לה 'ארץ זבת חלב ודבש'! כשהיהודים יתפללו שלוש תפילות ביום במניין, יקבעו עיתים לתורה ויקיימו את עשרת הדיברות - יפתחו כל שערי שמיים ליהודים בארץ ישראל!

כל מטרתו של בורא עולם להמליך את מלך המשיח ולִבְנות את בית המקדש השלישי, כדי שעם ישראל יפסיק לסבול ייסורים והעמים יפסיקו להציק לעם ישראל.

כל הגנבים, המשוחדים, הנוכלים, הרמאים, ואנשי זימה יתגלו במערומיהם, גם האינטרסנטים מתחילים להתגלות עכשיו.

בעולם כולו תימשך שנאה וקנאה בעמים בינם לבין עצמם והאנטישמיות נגד היהודים.

סין וירדן הולכות להתפרק ויהיה פיצוץ, לא להשקיע בסין ולא בירדן. תפתחו מפעלים בארץ הקודש, אולי תרוויחו פחות, אבל תהיה לכם ברכה לכל החיים.

ירדן תשתולל ואז תיגמר. ירדן חיה ממדינת ישראל, מוגנת על ידי מדינת ישראל ופוחדת שמדינת ישראל תסגור לה את המים. הפליטים ממלאים את ירדן. רוב הפליטים מסוריה עוברים לירדן.

האנטישמיות הולכת ומתגברת מיום ליום. כל הפליטים שבורחים מסוריה, עיראק, תורכיה, אפריקה ועוד הרבה מקומות - נכנסים לאירופה בכמויות אדירות ומסחררות ועומדים להרוס את כל אירופה. מלחמת גוג ומגוג תהיה לא רק במדינות ערב, סביב ארץ ישראל הקדושה, אלא גם באירופה תהיה מלחמת גוג ומגוג כבדה מאוד. הפליטים שיפלטו ממדינותיהם יכרסמו ויאכלו את אירופה. כדאי ליהודים לברוח משם כל עוד רוחם ונשמתם בם, ולהגיע לארץ ישראל. לא להגיע לארצות הברית - אך ורק לארץ ישראל!

איראן ממשיכה לייצר עשרה טילי אטום, צוחקת על ארצות הברית ועל כולם, יש לה בקשות מוגזמות מארצות הברית. לא יהיה איתה שלום. הפלא הגדול - שהיא מתה מפחד ממדינת ישראל.

מצרים כמו הר געש, הלבה התפרצה ומתחילה לגלוש ולגלוש. תהיה שם שפיכות דמים קשה ביותר.

דאע"ש זה ערבים בתוך ערבים ולסיסי אין כוח, הוא על הכוונת. סיסי תשמור על עצמך, אם תצליח.

חמאס מחמש את דאע"ש כדי שלא יפגעו בו ברצועת עזה. דאע"ש, עם התחמושת והנשק שמקבלים מחמאס - יהרגו את החמאס. זה נקרא: "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה". החמאס עובד סביב השעון 24 שעות ביממה, מכין 40 מנהרות לכיוון ישראל, במיוחד לכיוון בסיסי צה"ל. הם רוצים, חס ושלום, לפגוע בחיילי צה"ל כדי להחזיר את כבודם. בתוך המנהרות שהם חופרים, התקינו מטשטשי רדאר שמטשטשים את מגלי המנהרות.

אזרחי ישראל וחיילי צה"ל - כל רעש ששומעים, החשד הכי קטן, לא לשתוק! לספר דחוף לרשויות החוק - ובורא עולם יעזור לְגלות.

סוריה הלכה והולכת לתהום-רבה.

נסראללה וחיזבאללה נגמרים מיום ליום.

לבנון לא רוצה להתערב בכל מה שקורה.

עיראק הולכת ונמחקת, אין דין ואין דיין.

אבו מאזן והחמאס בשיתוף פעולה מלא. הם עושים הכל כדי לקחת חלקים מארץ ישראל. אם יצליחו, חס ושלום, לקחת חלקים - הם ימשיכו להילחם במדינת ישראל, ואם לא יצליחו – הם גם ילחמו נגד מדינת ישראל.

תורכיה דאע"ש חוגג בה.

יהודים יקרים, עדיף לא לצאת לתורכיה, ולא לצאת מהארץ בכלל. אף אחד בעולם לא אוהב יהודים, שנאה וקנאה מתפשטות בעולם נגד היהודים.

במזרח ירושלים צריך להיזהר, יש שם הרבה קנוניות שמנהלים אנשים זרים, ה'מחממים' ומשפיעים על הערבים לפגוע ביהודים בירושלים.

יוון תמשיך ליפול, יש להם גאווה. הקדוש-ברוך-הוא סוגר חשבון עם כל מדינה וארץ שפגעו בארץ ישראל וביהודים.

ימשיכו שיטפונות קשים בעולם, ימשיכו אש והתפרצויות קשות של הרי געש, ימשיכו רעידות אדמה, רוחות וסופות קשות - וכל האסונות האלו יהיו בחוץ לארץ ולא בארץ ישראל!

יהודים יקרים, אנחנו בשר ודם וכדי להתקיים בעולם הגוף צריך אוכל. אבל יהודים יש להם גם נשמה ורוח אלוקית שגם אותם צריך להאכיל - אותם מאכילים בתפילות במניין שלוש פעמים ביום, בקביעת עיתים לתורה ובקיום עשרת הדיברות - ואז יהודי יהיה מושלם וחזק, מוגן ושמור, נגד כל בעיה בעולם! כשיקיימו את מה שכתבנו פה עכשיו, עם ישראל יהיה חזק ואף אחד לא יוכל להפריע לו.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יתחברו אליו, יאמינו בו ולא יחפשו מגלי עתידות, קוראים בקפה, בקלפי טארוט, פותרי חלומות למיניהם ומדמייני דמיונות – לא ללכת אליהם! לבקש בקשות ישירות מריבונו של עולם. לא לנסוע לחו"ל לחפש את הקדוש-ברוך-הוא, הקדוש-ברוך-הוא נמצא במדינת ישראל בכל מקום - לדבר איתו ישירות!

יש ענן אש סביב גבולות ישראל שמגן על מדינת ישראל, ובכל זאת עם ישראל היהודים צריכים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'!

בימי בין-המְצרים, להקפיד לא לדבר לשון הרע, כי יש דין כבד בעולם. תשעה באב זה כמו יום כיפור, מתענים בו כדי לחזור בתשובה על מעשינו.

בכל העולם יהיו צרות על גבי צרות, ובארץ ישראל הקדושה יהיה הכל טוב. לא רק יהודים יזעקו לבורא עולם שימליך את מלך המשיח - כל העולם יזעקו לבורא עולם כי נמאס להם לסבול את כל הייסורים הקשים שנמצאים בעולם. יזעקו לבורא עולם בדרך שלהם שימליך את מלך המשיח. מלך המשיח עובד ופועל 24 שעות ביממה, להגן על עם ישראל! בקרוב מאוד מלך מלכי המלכים ימלוך על העולם בכבודו ובעצמו!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר