נתניהו: "לא ניתן לאוהדי בית"ר לפגוע בתדמית המדינה"

לאחר ההתפרעות הגדולה של אוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים במהלך משחק בבלגיה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר כי "אסור לתת לאוהדים להכתים מדינה שלמה" (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אבוקות במגרש (צילום ארכיון: פלאש 90)

במהלך משחק במוקדמות הליגה האירופאית בבלגיה, בין בית"ר ירושלים ל"שרלרואה" שנערך אמש (חמישי) התפרעו עשרות אוהדי הקבוצה הירושלמית, זרקו אבוקות למגרש והתעמתו עם אוהדי הקבוצה היריבה.

המשחק אף הופסק לזמן מה ושוער הקבוצה היריבה נפגע מחפץ שהושלך על ידי אוהדי בית"ר. האירוע החריג סוקר בהרחבה בכלי תקשורת הספורט באירופה וגרם לנזק תדמיתי חמור לישראל. בנוסף, הקבוצה הירושלמית תספוג ככל הנראה עונש כבד מההתאחדות האירופאית, כאשר בעלי הקבוצה, אלי טביב, כבר הודיע כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה בעקבות האירועים הקשים.

בנוסף, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לאירוע. נתניהו שוחח עם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, והשניים סיכמו שתתקיים בדיקה באשר לדרכי הפעולה האפשריות נגד האוהדים.

כוחות משטרה בנתב"ג, היום (צילום: דוד בן שימול - ynet)

"טוב שרובם המוחלט של אוהדי בית"ר ירושלים גינו לאלתר את ההתנהגות של אותה קבוצת אוהדים קטנה", מסר נתניהו, "לא ניתן להם להכתים שם של אוהדי קבוצה שלמה, ולפגוע בתדמיתה של המדינה".

במקביל, בכלי התקשורת דווח כי כוחות משטרה המתינו לאוהדי הקבוצה כבר בנתב"ג, שם יבדקו מי השתתף באירועים האלימים בבלגיה. אגב, בית"ר הובסה במשחק בתוצאה המביכה 5:1.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר